9 Eylül 2011 Cuma

Smurfs

Kardeşimle Şirinler filmine gidip de bu konu hakkında blog yazmazsam çok ayıp olurdu.  
Animasyon o kadar harikulade değildi. Hele çizgifilmdeki sesler sinemadakilere pek benzemeyince açıkçası hayal kırıklığına uğradık. Bu arada sinemadaki yaş ortalaması 6yken bizim gibi iki "dana" da Şirinler izlemeye gidince haliyle ebeveynlerden geri kalan azgın çocuklar biraz sinire dokundu. Işıklar tam kapatılmadı, çocuklar filme eşlik etti. "Azman geliyo kaaaaaaç!!" diye hönküreninden, "anneaaa ölcek miğğğğ" diye zırlayanına, her tür cırtlak velet sinemadaydı. 


Tabi bu arada bizim komünist Şirinler resmen kapitalist oldular. Amerika sokaklarında, New York'u talan ederken eridi zavallılar, zaten filmin sonuna doğru bi  I <3 NY yazılı donlar giymeleri falan. Güzeldi yine de.  Eğlendik sayılır ama içimiz de bayıldı. Muhtemelen çocuklar korkmasın diye pek çok detay değiştirilmiş mesela  "Şirin özü çıkartmak" aslında Gargamel'in Şirinler'in canını çıkararak yaptığı bişi ama kılla,tüyle,soğan sayesinde akan gözyaşıyla zararsızlaştırmışlar. Bu arada Şirine'cim, günahını aldık valla özür dileriz :) Ne menem olduğun çıktı ortaya :)

Neyse kısası, şayet kardeşiniz varsa gidin, ama yanınıza bol şeker,mısır falan alın başka türlü katlanılmıyo:) Çocukları hiç sevmiyor olmama rağmen filmin yanında onlara da güldüm aslında bazen sinirimi tepeme çıkaraalar da.



Hıı bu arada klişe olarak kendimize bi şirin seçmeye onunla kendimizi özdeşleştirmeye çalıştık. Kardeş tabi hemen Süslü'yü benimsedi ama Süslü film boyunca aynasıyla mıçmıç aşk yaşayınca da tiksindi Şirine'ye yöneldi. Sonra onun da sahte olduğunu,büyüden üretildiğini öğrendiğinda "yaa abla yaaa Şirin yok bana benzeyen" dedi.
Öhhh Şirin Baba'nın 99 erkek 1 kız çocuğu içinden ya da buradaki 150 şirinden kendine bişi bulamıyosan öhh ama :))


Bu soruyu ben sorsam (ki sordum) ikisi bi ağızdan "Sakar tabi kiğğğğ" diye bağırdılar. Evet sakarım. Yarabandım eksik olmaz. Islak mendil, yara bandı ve yanık kremi çantamda hep bulunan şeyler. Her an her yerimi yakabilirim çünkü. ve bi yerim yansa hiç paniklemem ne yapılması gerektiğini bildiği için:) Bi tarafımı kessem gıkım çıkmaz,unutur giderim.Öyle alıştım yani :) 

Neyse ben zaten sakarlığımla meşhurum ama aslında bir de Aşık Şirinim ben :) Hem de çok aşık :) Fotoğrafçı  Şirin var mıdır? Bence vardır. O'yum bi de. Bir de Uykucu Şirin'im, evet. Deli uyurum,her an, her yerde,çok rahat uykuya yenik düşebilirim :) Sonra en önemlisii Obur Şirin'im evet çok pis,gerçi sıcaklardan kapandı Allah'tan iştahım. Sonra Meraklı Şirin. Hem de fazlası zararlı olan cinsten Meraklı :)
Süslü Şirin, Kendine Hayran Şirin gibi davranmasa o da olabilirim aslında. Makyajsız çıkmam ağğbi modumdan ötürü ama o Süslü bize göre diil :)


Kısaca Aşık, Sakar, Fotoğrafçı, Uykucu, Obur ve Meraklı bi Şirin'im ben.  Peki siz? Hangisi / Hangilerisiniz? :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder