2 Mart 2012 Cuma

çekilişimin sonucu :)

Merhaba herkeslere! Sanki ben katılmışım gibi heyecanlandım yine çekiliş bitince. 
Bilgisayarı açar açmaz daha ağzıma lokma koymadan sonucu açıklıyorum.
Görün bakın daha kahvaltı yapmadım:)

Çekilişe 13 kişi katılmış:)
Aşağıda katılan listesini görebilirsiniz;

random.org sağolsun, girdim bilgileri, pat diye açıkladı sonucu:)
Hiç yormadı beni:)

Kazanan:
6. yorumun sahibi aklı karışık bir anne :)

Tebrik ederim:)
Pazar gecesine kadar adres bilgilerini verirseniz, hemen yollarım kargoyu. 
Tebrik ederim tekrar:) Umarım seve seve kullanırsınız.

Kazanamadım diye hayal kırıklığına uğramayın, en kısa zamanda
bir çekiliş daha yapmaya karar verdim. 
Zaten çok severim hediye verip mutlu etmeyi, çekiliş yapmak tam bana göreymiş :)
En kısa zamanda yeni çekilişlerle buluşmak dileğiyle,
Sevgiyle kalın!

5 yorum:

  1. tebrik ederim kazananı:)
    sevgiler.
    hayırlı cumalar..
    :)

    YanıtlaSil
  2. iyi günlerde kullansın, tebrikler:)

    YanıtlaSil
  3. Ay çok teşekkür ederim nasıl mutlu oldum biliyor musunuz? Siz de mutlu olun inşallah:))))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Amin Amin hepimiz inşallah. Ben bişey yapmadım ki, random.org sizi seçti :) Kargonuz yolda. Sevgiler

      Sil