11 Mart 2013 Pazartesi

IKEA'ya gidebilen var mıı???




Bu güzelliği arıyorum! :(
Öğrendiğim kadarıyla Ankara ve Bursa IKEA'da varmış. Belki  Ümraniye'de de vardır ama gidemiyorum. Çalışıyorum. Çok uzak kızım orası bana :((
Maalesef internet satışı da yok ve ben delirmek üzereyim.
Bu hafta içi Pazartesi'den Cuma'ya (Cuma dahil) tüm resim ve posterlerde indirim varmış IKEA'da. Bu şahane güzellik de 11 TL ye düşüyormuş.
Hani olur da belki birileri gidebilir. Bana bu mutluluğu yaşatır falan. İşte umut fakirin ekmeğidir ben yine deneyeyim şansımı dedim.

Ürün Adı: BILD. Kodu da: 902.094.01
Hani gidebilen olursa... gitmişken bana da bunu alıverse? Hesabı, kargosu, yol parası, her bişeyiyle benden.. Yani öyle çok istiyorum bu posteri :((
Gidebilirseniz bana bi mail atmanız ya da yorum bırakmanız yeter.

Şimdiden, gidemeseniz bile en azından okuduğunuz için, teşekkür ederim..

Sevgilerle! :)

2 yorum:

  1. Genelde bu ara İkeada çok vakit geçiriyorum ev için ama bu hafta gider miyiz bilmiyorum.eğer gider ve görürsem ben alırım tatlım..eğer alırsam ben ulaşırım sana ya da mailden sen ulaş bana;)

    YanıtlaSil
  2. internet satışı var İkea nın ama bu kelebekli şeyi bulamadım. yani poster tablo diye bi kategori bulamadım aslında. Ama İkea delisi çok, mutlaka birileri sürekli gidiyordur.

    YanıtlaSil