11 Mart 2013 Pazartesi

Rüyamda Bir Kelebek Gördüm ;)


"belki bir kelebek o kadar memnun ki rüyasından uyanmak istemiyor uykusundan..."
Kelebeğin Rüyası filmine gittik.
Aslında uzun zamandır gitmek istiyordum, kısmet geçen cumartesiyeymiş.
İşte bunaldım, daraldım, izin alamadım, şu meşhur ve çok istediğim blogger buluşmasına gidemedim, sinirden kudurdum.... 
Sonra iş çıkışında, telefondaki sesimden sinirimi anlayan arkadaşım, sağ olsun geldi beni aldı ve beni sinemaya götürerek resmen sevap işledi. Bi garibi sevindirdi :)
Aferin ona :) 

Aslında Yılmaz Erdoğan'ın filmi olduğundan, gitmek istemedim ilk duyduğumda, ne yalan söyleyeyim. Hayır beğenmediğimden değil, aksine işlerine saygı duyarım. Sorun başka ama açıklayamayacağım şimdi, yormayın beni:)  Farah Zeynep Abdullah'ı ve Kuzey'in yani Kıvanç Tatlıtuğ'un oyunculuğunu beğenirim ben. Ondan istiyordum hem de dönem filmi olduğundan.
Ayy ne uzattım lafııııı... Yorgunum ya zihnim darmadağın. Ondan cümlelerin varış noktasına da hep uzun yoldan gidiyorum bu aralar.

Her neyse gittik, gördük. Beğendik de. Bazı ufak noktalar vardı rahatsız eden. Ama hiç spoilerle uğraşamam. Gidiniz, görünüz :) Tek söyleyeceğim şu değinmeden geçemeyeceğim; ben Belçim Bilgin Erdoğan'ın oyunculuğuna (!) alışamadım. Yani beğenmiyorum, onu izlemek beni rahatsız ediyor. Bi daha da bi filmine gider miyim bilemiyorum ya neyse..


Filmdeki şiirleri ve filmin şiirselliğini beğendim ben. Muzaffer'in ve Rüştü'nün birer şiirini paylaşmadan olmaz di mi ama :)

Diyecekler ki arkamdan
Ben öldükten sonra
O, yalnız şiir yazardı
Ve yağmurlu gecelerde
Elleri cebinde gezerdi
Yazık diyecek
Hatıra defterimi okuyan
Ne talihsiz adammış
İmanı gevremiş parasızlıktan 

Muzaffer Tayyip Uslu

ölüm içimde 
ölüm dışımda 
ölüm talihsiz aşımda 
ölüm kuru başımda 
teselli benim gözyaşımda"
Rüştü Onur 

Son olarak görüntü yönetmeni Gökhan Tiryaki'yi çok takdir ediyorum. Cidden güzel çekimler, güzel detaylardı.

Neyse işte gidiniz, görünüz :)
Öpüldünüz :)


* döndüm demiştim, inanmadınız. 
Bi de ev almayın komşu alın. Bak benimki benle internetini bile paylaşıyor sağ olsun :)
İyi geceler!

son söz: 


"unutmamak değil ama hatırlamamak mümkün."

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder