23 Mayıs 2013 Perşembe

Evde dekorasyon detayları

Günaydın blogcanlar :P
Malumunuz bir dönem göçebe yaşam stilini neredeyse benimseyecek kadar çok gezmiş, çok taşınmıştım. Şimdi çok şükür çağ atladım da yerleşik hayata geçiş yaptım :)
Usul usul yeni yuvamı hazırlıyor, yeni hayatıma adapte olmaya çalışıyorum.
Bu esnada da evim için ufak tefek güzel ve keyifli detayların arayışı içerisine girdiğimde aşağıda sizlerle paylaşacağım görsellere ve fikirlere denk geldim. Sizlerle paylaşmak, fikir alışverişinde bulunmak istedim.

Rabbim nasip ederse, şu yerleşme işleri bittikten sonra ufak ufak evimden fotoğraflar da paylaşmak istiyorum sizlerle. Ama henüz değil. Çünkü ağırdan alıyorum her şeyi. İş yoğunluğu içinde bir de ev stresi yapmak istemediğimden tadını çıkara çıkara yerleştiriyorum her şeyi.
Dolayısıyla bu bahsettiğim paylaşım biraz zaman alabilir, haberiniz olsun :)
Bir de bir daha taşınmam gerekirse bu lütfen 'kendi' evim olsun, yani kirasız, depozitosuz, mümkünse bahçeli, ağaçlı, merdivenli falan :)

Neyse lafı uzatmadan sizlerle ev dekorasyon detaylarını paylaşayım :)



Mutfak dediğin böyle olur ama!



Tam kadınlara yönelik :)





















Renkli fikirler :)

İşte bu fikir de tam kadınlar için:)

Zekice!

Hem geri dönüşüm hem değerlendirme hem de keyifli bir çiçeklik düşüncesi. Bayıldım!

Merdivenli ev istememin asıl nedeni, evet :)

Sevgiyle kalın, yalansız, kavgasız, huzurlu geçsin günleriniz :)
Amin :)




1 yorum: