17 Eylül 2013 Salı

Blogger - Bumerang - Hurpass Sorunu


Blogger kullanıcılarının pek çoğunun bildiği gibi Bumerang gibi şahane bir network e sahibiz. Bumerang sayesinde trafiğimizi arttırıp yeni siteler keşfedebiliyor, reklamlar yayınlayıp bunlardan gelir kazanabiliyor, blogumuzu daha geniş kitlelere yayabiliyor, blogumuzu tanıtabiliyoruz. Yani çok başarılı bir sosyal blog networkü. Üstelik twitter ve facebookta da aktifler.


Blogumun bağlı olduğu mail adresini değiştirince Hurpass'tan ve Bumerang'dan da değiştirdim. Sanıyordum ki sanırım Hurpass'ta değişmemiş ya da Hurpass değişimi bumerang'da görünmüyor. Karışık bir şeyler.
Daha sonra telefonuma bloga bir reklam geldiğine dair mesaj geldi ve Bumerang'a giriş yapmaya çalıştım. O da ne? Hurpass üzerinden Bumerang'a bağlanabiliyoruz ve Hurpass beni tanımıyor. Tamam tanışalım bebeğim dedim ama bu sefer de blogumu tanımadı. Eski mail adresime bağlı olma ihtimali üzerinden gittim, işler iyice sarpa sardı.

Şimdi blogum nerede, Bumerang'a nereden bağlı, ben neden Hurpass üzerinden aktaramıyorum, blogumu nasıl eski sistemime döndürürüm bilmiyorum. Reklamları alamadığım gibi Bumerang'ı ve Hurpass ı da kullanamıyorum.

Kafamda deli sorular.
Bir kaç kere mail attım bumerang destek ekibine. En son durumun açıklayıcı resimlerini de attım ama henüz çözüme kavuşmadı.
Biliyorum onlar da yoğundur ama ben gerçekten yoruldum. Çözemiyorum durumu. Çileden çıkıyorum artık.

Naapsam bilemiyorum. Çok mutsuzum Edi :(

Bir fikri olan?

1 yorum:

  1. valla gayet alakasız bi yorum yazıyorum kuzum ama dün gece seni rüyamda gördüüüm! :)
    nilüfer açıkalın gibi (yıllardır nilüfer açıkalın'ı düşünmemiştim, nerden çıktı bilmiyorum) eyeliner sürmeyi deniyorduk birlikte :D

    YanıtlaSil