27 Kasım 2013 Çarşamba

Puzzle Halısı ve Bir Süre Mecburiyetten Kısa Bir Ara!

Kuzular, canlar, güzel okuyucular,
Instagram hesabımdan takip edenler ne kadar çok puzzle yaptığımı bilir :)
Gerçi bu aralar okuldu, dershaneydi, kurstu falan derken elim pek eremedi ama hayırlısıyla şu taşınma işleri bittikten sonra gözüme kestirdiğim iki puzzlea kavuşmayı umuyorum :)

Bizim evde oturma odası ve misafir / salon kavramları ayrı değil. Yani benim öyle misafire özel olarak ayırdığım, tozlanmasın, kirlenmesin diye kapalı kapılar ardında sakladığım bir salonum yok. Olmayacak da. Çünkü ben de eşim de en az misafir kadar özeliz birbirimize. Hatta bence daha çok. Sonuçta kaç günlük dünya. Tadına varamayacak, keyifle kullanamayacak, ayda bir açıp oturacak, kullanacaksak o koltukların da tabakların da bir anlamı yok bizim için.
Her anımız özel kalsın, her günümüz değerli olsun diye ayrım yapmadım, yapmam da.
Dolayısı ile ben puzzle yaparken salon sehpasının üzerini işgal ediyorum.
Hatta sırf ben rahat puzzle yapayım diye 2000lik puzzle ölçüsünü baz alarak IKEAdaki en geniş sehpayı da aldığımızı eklemeliyim. Ee hal böyle olunca misafir geldiğinde salonun ortasında koca bir puzzle keşmekeşi bulunuyor ve çay fincanını koymaya yer bulunmuyor.

Bu puzzle halılarını duydum, az biraz da inceledim. Sözde puzzleınızı bu halı üzerinde yapmaya başlıyor, sonra yapmayacağınız zaman veya bir yere götürmek istediğinizde rulo yapıp kaldırabiliyormuşsunuz. Puzzle ne bozuluyormuş, ne de zarar görüyormuş. Doğru mu efendim?
Kullanan, bilen, tecrübe eden varsa görüş ve düşüncelerini ivedilikle almak isterim :)


Bir de yukarıda da bahsettiğim üzere kısmetse önümüzdeki hafta taşınacağız başka bir eve. Hazırlıklar %89 tamam ama çilesi henüz başlamadı. Bir de elektrik, doğal gaz, su açma vesaire dertleri de var malum. Bu sebepten mütevellit caanım Türk Telekom bizim bağlantımızı ne vakit nakleder, internetimiz ne zaman açılır bilemiyorum.
Yani kısaca sesim soluğum çıkmazsa öldüm diye sevinmeyin :P Gerçi instagram ve twitterda kopacağımı sanmam ama olsun, haber vereyim şimdiden.

Rica ediyorum kolaylıklar dileyiniz :) Soğuk havaların tam bastıracağı günlerde kamyoncuyla, temizlikçiyle, yöneticiyle ve aboneliklerle uğraşmanın ne kadar zor olduğunu, eğilip kalkmaktan, aman kırılmasın diye birtakım kolileri kendim taşımaya kalkmaktan belimin ve vücudumun ne hale geleceğini birkaç ay evvelden biliyorum az çok :)
Ne çektim bee! Bir yılda 3. taşınmam olacak bu!

Sevgilerle :))

2 yorum:

  1. Bence sen azcık uzmanlaştın bu taşınma işinde, biz de taşınırsak - inşallah - senden tüyoları alırım :D

    YanıtlaSil
  2. Puzzle halısı hakkında hiç bir fikrim yok canım. Artık iyice yerleşmişsindir sanırım. İnternette bağlandı ise artık geri dön aramıza :)

    YanıtlaSil