25 Aralık 2013 Çarşamba

Ay viş yuvıl meeri krismıııs! :)

Arada bir Ce e demezsem olmaz değil mi?
Bugün Hristiyanların merry Christmas ı, Christmas Eve'ymiş. Neyse mübarek olsun:P


2013.. 
Keyifli, güzel ve iç ummadığım şeylerin başıma geldiği bir yıldı. 
2012 yılının, özellikle sonuna doğru değişen ve beni yormaya başlayan hayatım, 2013 ün ilk günlerinde parıldamaya başladı. Ardından acelesi varmış gibi arka arkaya minik güzellikler ve sürprizler girdi hayatıma.
Ben akışına bıraktım zamanı. Sağolsun o da gürül gürül aktı.
2012nin tersine (şeytan kulağına kurşun) 2013te hiç kimse ile tartışmadım bile denebilir, bırakın kavga gürültüyü. Oysa 2012 yılının neredeyse her haftasında bir gözyaşı, bir ağlama seli, kavga, gürültü, derdini bir türlü karşı tarafa anlatamama vardı.
Kopuktum. Koşuyor ama yetişemiyordum hiçbir şeye.
2013 te sakinleşti her şey.. 
İlk günlerinde önemli kararlarla geride bıraktığım pek çok şeye rağmen, sonrasında bambaşka önemli kararlarla yanıma aldığım daha başka bir sürü şey oldu.
KAybettiklerim çok sanarken, kazandıklarım çoğaldı (çok şükür)
Hayatımda çok köklü ve önemli değişiklikler yaptığım, iyi ki de yaptığımı düşündüğüm bir yıl oldu 2013. (maşallah)


Hep derim tek sayılı yılların uğuruna inandığımı. O yüzden 2013 bitmeden cılkını çıkarmak niyetindeyim :P
Şakası bir yana 2014, bu sene gibi bereketli ve keyifli geçmezse diye korkmuyor değilim. İyi düşünelim, iyi olsun :)
2014, 2013ten bile güzel olsun (Yok artık:P)
Lütfen olsun :))
Hepimiz için!




Malum önümüz yılbaşı. Belki sevdiklerinize küçük sürprizler yapmak istersiniz diye googledan birkaç görsel buldum sizler için.















Hiç yorum yok:

Yorum Gönder