17 Aralık 2013 Salı

Dönüşüm muhteşem olsun diye!! Yılbaşı çekilişi :))

Merhaba :)
Çok şükür taşındık, yerleştik, ufak tefek zımbırtıları hallettik, kedilendik, geldik :)
Şapşal bir kedimiz var artık. Çekirdek aile olduğumuz kanaatindeyim :) Hoşgeldim:)  Ayağımın tozuyla sürpriz yapayım dedim.
Yeni yıla nasıl girersek öyle geçermiş, gerçi ben buna inanmıyorum pek. Zira geçen seneye hiç güzel girmemiştim. Yine çok şükür yanımda ailem vardı, annecim, kardeşim vardı ama neyse.
Belki tutuyordur bu totem diye ben de bu sene yeni yıla bol sürprizle, hediyeyle girin istedim ki tüm sene doymayın sürprizlere!:) Ahh keşke :)
Çok abartılacak bir şey değil ama blogumun ilk çekilişinde de olduğu gibi bu bilmem kaçıncı çekilişimde de derim ki "kitap, en güzel hediye!"


Yeni yılda, ortalığı birbirine katmış, yüreğin dibine işlemiş Ahmet Batman'ın kitabı olan Soğuk Kahve'yi okumak isterseniz, yapmanız gerekenler aslında çooook çoook kolay:)
Ne mi?

instagramda @monabeillee kullanıcısını takip edin,
@monabeillee ve #kitapcekilisi hashtagiyle bu fotoğrafı instagram profilinizde paylaşın,
Sonra da instagram hesabımdaki ilgili görselin altına 'katıldım' diye yorum bırakın.
Bu kadar :))

Ben sabırsız bir insanım. Zira sabrımın çoğunu tükettiler sevgili okuyucu. Bu sebeple öyyle uzatamam ben çekilişleri:)
Son gün: 30 Aralık olsun. Allah nasip eder ve sorun çıkmazsa da 31 Aralık sabahı açıklarım :)
Mühim not: Bu bir instagram çekilişidir, yalnızca instagram hesabı olanlar katılabilirler!
Mühim 2. not: Çekiliş amacı güden ve kişisel paylaşımda bulunmayan hesaplar çekilişe dahil edilmeyecektir.
Mühim 3. not: Paketinizde kitaptan başka küçük sürprizler de çıkarsa şaşırmayın;)

Öperim!

En dip not: Belki bu vesile ile Sevda'nın Dünyası da instagram a gelir:)))


1 yorum:

  1. Selammmmm... ben instagramda paylaşrım.isteğimi kabul ettilten sonra görselin altınada yazarım :)

    YanıtlaSil