22 Şubat 2014 Cumartesi

Okudukça büyüyor hakikaten insan :)




Yine çok ara verdim! Allah'tan arada bir şeyler oluyor da koşarak bloga geliyorum :)
Bu sefer vesilem Kitap Ağacı Sakarya buluşmasıydı.
Gerçi bizim Sakarya'daki 3. buluşmamız ama sanırım (gelemeyenler üzülmesin) bu seferki en güzeliydi :)
İzmit'ten beni kırmayıp, onca yoldan gelen Fulya'cım ve Taha'ya öncelikle aşırı teşekkür ederim :))
Ve tabi katılabilen diğer Sakarya'lı #kitapagaci üyelerine, Aysun, Betül, Gönül, Işıl, Nurçin ve  Yasemin'e :)

Her buluşmada daha da sağlamlaştığını hissediyorum dostluğumuzun. Her buluşmada sanki daha da 'biz' oluyor, daha da 'dost' oluyoruz. Ve bu ağaç sayesinde dallarının altında bu kadar güzel insanla buluşmaktan, çok keyifli ve eğlenceli sohbetler yapmaktan, pek çok şeyi paylaşmaktan çok mutluyum. İyi ki Kitap Ağacı var 

Şimdi de fotoğraflarımız;


Kavuştuk, mutluyuz :)

Hep gülelim böyle :)

Tatlı 'kanka'lar :)

Okudukça büyüyoruz :)





Taha ateşli kitap tartışmaları esnasında habersiz çekilir :)


Canım Fulyam :)

Sevgili Yasemin'in güzel sürprizi :)

Gönül'ü şekerle kandırdım :)

Aysun yakışıklı oğluyla geldi :)




Son anda dahil olan sevgili Nurçin (moriceninyeri)

Hepinize, özellikle bizi bir araya getiren Kitap Ağacına çok teşekkür ederim :)

Arayı açmayalım ;)

Sevgilerle!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder