24 Şubat 2014 Pazartesi

Ufaktan ufaktan.. :)

Geçenlerde eve geldiğimde Deniz'imin sürpriziyle karşılaştım. Bana kocaman bir paket göndermiş sağolsun :)
Bu aralar yoğunluktan doğru dürüst alışverişe çıkamadığımdan, makyaj malzemeleri bile almaya fırsat bulamadığımdan, yenilikleri kaçırdığımdan, kampanyaları göremediğimden yakınmıştım. Kuzum kıyamamış ben söylemeden ne ihtiyacım varsa resmen içine doğmuş gibi göndermiş :)



Hepsini teker teker denemeye başladım. Şimdiye dek kullandıklarımın hepsinden çok memnun kaldım :)
Fırsat buldukça yazabildiklerimle alakalı yazacağım yorumlarımı. Tekrar tekrar teşekkür ederim kuzum :)
  



Değinmeden geçemeyeceğim. İstediğim bir şey vardı uzun zamandır. Hatta size de danışmıştım kullanan var mı diye: puzzle halısı :)
Eşim sağolsun bir gün eve eli kolu dolu geldi. Çocuklar gibi sevindim sürprizlerimi görünce. Kendisine buradan da teşekkür edeyim :)
Tabi dershaneden çıkmış, tüm gün soru çözmüş bünyeye ilaç gibi geldi bu hediyeler. Yemek yemeği faşan unutup hemen puzzlea başladım. Tabi halımın üstünde :)
Puzzle halısı denen şey aslında keçeden bir örtü. Üzerinde çeşitli boylarda puzzlelara uygun rehber çizgiler var. Puzzle parçalarınızı birleştirdiğinizde dışındaki ruloya örtüyü sarıp rulo yapıyorsunuz. Ardından içinden çıkan üç kemer ile sağlamlaştırıyorsunuz. Aşağıdaki fotoğrafta göreceğiniz şekilde oluyor. 
Ertesi gün veya ne zaman isterseniz açtığınızda (nazikçe elbette! :) ) puzzle aynen bıraktığınız gibi, bozulmadan duruyor. Ben o yorgunlukla sadece dış çerçevesini tamamlayabilmiştim. Buna rağmen çok şükür sapasağlam çıktı :) Dilerim diğer yapışlarımda da sorun yaşamam :)
Yani kısaca kocaman bir rulo, 3 kemer ve büyükçe keçe örtü bulamam derseniz, D&R da puzzle halısı var. Hatta hepsiburada da var. Ve ben araştırmadım ama muhakkak başka yerlerde de vardır :o)


Ahh son olarak, malumunuz bir canavar oğlumuz var bizim. Has Ankara kedisi; Pino  
Lakin önümüz mart!
:)
Daha da bir şey demiyorum. Sadece pencere önünde karı - kız kesen bir kediye dönüştü şahıs :)
Telleri aşıp kaçacak diye korkuyoruuuummm :))


Sevgilerle!

 ♥

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder