11 Ekim 2014 Cumartesi

Kömürsüz Kal Ama Evlatsız Kalma!

İyi uykular ülkemin kör, sağır, dilsiz, aç insanları!
Nasıl boyuyorlar gözünüzü. Nasıl kandırıyorlar iki kuruşla, iki kelamla.
Yapmayın, etmeyin artık!.
Sinirliyim. Gerginim. Her şehit haberinde sırılsıklam gözlerim. Korkuyorum. Dua ediyorum.
Millet sözde Facebook'tan bangır bangır dünyayı kurtarıyor, kötülüklere, yolsuzluklara karşı geliyor ama iş 'gel birlik olalım, sesimiz duyuralım'a gelince 'yok abi, benim iş var'a varıyor.

Susmaya devam et Türkiye.
O kadar güzel uyuyorsun ki, uyandırmaya kıyamıyor, uyutmaya devam ediyorlar!
Ve sen uyudukça, arada az biraz ağladıkça, dolan cepler, artsın eksilmesin diye dolmaya devam ediyor canım yurdum!!!

Kime sorsam, 'ben o iki kişiden biri değilim' diyor.  Ve birileri halaaaa 'Birkaç Mehmet için!' çözüm ÜRETMEYE YANAŞMIYOR!

Daha çok evlat ölsün, daha çok can yansın, onlara ne? İsterse ülke bölünsün. Onlar paçayı yırttıktan, koltuğu sağlama aldıktan sonra. Oğulları bedelli mi yapmış? Yolsuzluk mu yapmış? Askerlik yapmamış mı? Sana ne? Sen kömürünü, bulgurunu aldıktan sonra ne konuşuyorsun.
Oraya zarfı atarken aklın neredeydi? Sus, otur şimdi aşşaaaa! Yiten evlatlarının ardından ağla. Ya da dur ağlama. 'Canı feda olsun, bi oğlum olsa onu da gönderirdim' de. Hah afferin!

Daha kaç ev ağıt yakacak? Kaç evde analara ağlayacak? Kaç evlat daha gidecek?
Geride kaç gözü yaşlı nişanlı, sevgili, kardeş, abla, yeğen, evlat bırakılacak?
Feda olan canınız maalesef Vatan'a değil..
Keşke Vatan uğruna feda olsaydı o evlatlar.
..k yolunda değil.
Günah....
Bu kadar vebali nasıl ödeyecekler.
Şu an bu satırları yazarken bile ağlıyorum.
Belki çirkin, belki devrik yazıyorum ama tanımadığım o 10 askere, onlar için ağlayanlara ağlıyorum. Ve diğerlerine.
Allah'ım, yüce Rabbim, başka ocaklara ateş düşürme kurban olayım.
Askerlerimizi evlerine, yuvalarına, analarına, eşlerine sağ salim kavuştur. Vatanımızı, milletimizi, dirliğimizi bozma.
Uğruna zamanında nice kanlar dökülmüş bu toprağı bölmelerine müsaade etme. Güç ver, kuvvet ver, en önemlisi akıl ver bize. Ne olur ya Rabbim! Amin!

Canilerin, oyunbazların, çıkarcıların, yiyicilerin, ahlaksızların, çok bilmişlerin, satıcıların içlerine biraz olsun Allah korkusu, evlat sevgisi yerleştir Allah'ım!

Uyumaya devam et canım milletim. Kömürün de var di mi? Üşümezsin. İyi iyi.
Ha bir de sınırdakilerin, doğudaki evlatlarımızıni askerlerimizin bizi GURURLA koruyabileceğini sanmaya da devam et ki huzurla uyu güzel pofuduk yatağında. Tamam mı?






içimden geldi, huzurum kaçtı, gözümden yaşlar düştü, yazdım. Rahatsız oluyorsan okumazsın hatta takip listenden de silersin. Hiç önemli değil. 
Ama önce gencecik yaşında, daha 20sinde toprağın altına konan zavallılardan rahatsız ol.
Umarım oluyorsundur da...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder