22 Şubat 2015 Pazar

Anne karnında hıçkırık tuttu birilerini :)

Amanınn :)
Bu günlerde göbişim günde 3 - 5 kez zıp zıp zıplıyor. Hıçkırık gibi küçük bir hareket nasıl şiddetli hissediliyor anlatamam.. 
Zavallı miniğim, önce bi üç beş dakika hıçkırıyor. Sobra artık biraz zaman geçince,başlıyor tepişmeye 'ee başlarım böyle hıçkırığa!' der gibi :)
Tam anasının sabırsız oğlu:)
Yeriim!! 
O aristokrat, cool, sakin babasına hiç cekmemiş :P 
Sabrının da bir limiti var benim çocuğumun :)  Totoyu bi tarafa, ayakları bi tarafa, fokur fokur oynatıyor. Minik şey nasıl güçlü protesto ediyor. İçimde tam bir protestocu, bir haksızlıklara karşı gelecek eylemci var! #direnoglum :))
Anası kılıklı :)


Anne karnında hıçkırık zor azizim. Zaten yerin de dar. De gidi de. Ben de hiiiç sevmem hıçkırık tutmasını. Beni tutunca neler yaparım da geçmez. 
Yudum yudum su içerim, yerim, nefesimi tutarım, yook, geçmez. Bir amuda kalkmadığım kalır, artık hayattan bezerim, isyana ramak kalır da o zaman geçer..

Nedeni tam bilinmese de; anne karnında ciğerlerini geliştirmeye çalışan bebek, nefes alma verme egzersizleri yaparken bol bol içinde bulunduğu amniyo sıvısını yutarmış ve bu sıvıyı hıçkırarak dışarıya atarmış. Hıçkırığı fazla olan bebeğin emme refleksinin daha güçlü olduğu da söyleniyor. Hangisi doğru olursa olsun, sonuçta doktorumuz hıçkırıkların gayet normal olduğunu ve paniğe gerek olmadığını söylediğine göre ben anca anne evhamı yapıp, bebişim için maşallah diyebilirim:) 
Ayy siz de deyin de bişey olmasın maazallah miniğime :)

Sevgiyle <3

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder