23 Şubat 2015 Pazartesi

Maalesef..

Bir bebeğim olacak hayırlısıyla.
Bir oğlum..

Allah biliyor ya bir kızım olmasını çok istemiştim.
Bebeğimi öğrendiğim an erkek olduğunu hissettim ama kızdır belki diye dua da ettim. Rabbimin gücüne gitmesin.
Onu pembelere boğmayı, tokalar takmayı, etekler giydirmeyi...
Sonra kesinleşince erkek olduğu, derin bir ohh çektim aksine. Çünkü o günlerde de televizyonlarda iğrenç tecavüz ve kadın cinayeti haberleri yayınlanıyordu. Ve ben deliriyordum bebeğimi bu pis dünyada nasıl koruyacağım diye..
En azından erkek olunca 'bir nebze' daha kolay göründü korumak..
And içtim, yemin ettim. Oğluma şimdiden yazdığım tüm mektuplarda bile merhameti anlattım ona. Kadınlara nasıl davranması gerektiğini.
Ömrüm yettikçe 'insan' olmayı öğreteceğim ona. İnsanlığı.. Sahip olmayı değil, sahip çıkmayı.
 Sevgiyi öğreteceğim ona. En değerli şeyin vicdan ve şefkat olduğunu,
 Saygı ve sevgiyi göstereceğim.
Özellikle kadınlara karşı saygılı ve dikkatle davranması gerektiğini..
Ömrüm yettikçe sevgi vereceğim ona. 'Diğerlerine' benzemesin, adil ve uygar olsun diye elimden geleni yapacağım!.. Adaleti öğreteceğim..

Oğlum..

Bu kızın gözlerine bak. Ve unutma insanlığından utanmadan yaşamak, pek mümkün değil bu ülkede. Sen 'insan' ol oğlum. Benzeme 'insan' diye nitelendirilip mavi kimlik taşıdığı için kadınlara istediğini yapabilme özgürlüğünü kendinde bulan yaratıklara!! Benzeme sakın!!

Özgecan Aslan..
Senden sonra dinmedi acılar, durmadı utanmazlar..
Haysiyetsizliklerinin ardında devam edip öldürmeye devam etti caniler..
Adını belki hiçbir zaman öğrenemeyeceğimiz kaç kadın daha öldü hemen senin ardından Hüsne Aslan gibi..
Durmuyorlar, doymuyorlar, anlamıyorlar..
İnsanlımtan nasiplerini almıyorlar.
Dilerim sen umut olursun diğer kadınların, mağdurların korunması için.
Diğerleri gibi unutulup gitmezsin dilerim çocuk sen!.. Cezalarını fazla fazla çektiklerini dünya gözüyle görürüz inşallah, sana ve diğer kadınlara, mazlumlara bunları yapanların cayır cayır yandıklarını görürüz dilerim,
Ya da en azından adaletin GERÇEKTEN tecelli ettiğini...
Dilerim en yakın zamanda!..
#ozgecanaslan

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder