10 Mart 2015 Salı

Miniğim...




Cuma gününün uğuruna ve hayrına inandığım için, cuma günü düzenledim minik fokurtumun dolabını :)
Rabbim sağlıkla, keyifle kullanmayı nasip etsin,
Dileyen herkese de bu duyguyu tattırsın inşallah!

Son birkaç aydır çektiğim veya paylaştığım fotoğraflara, aldığım ekran görüntülerine ve notlara bakıyorum da daha doğmadan hayatımın odak noktası haline gelmiş.
Hiç aklımda yokken, her kıpırdanışında tek şükürüm haline gelmiş.
Uyuyamadığım zamanlarda sinirlenmek yerine teşekkür eder oldum Rabbime bana böyle minnak bir mucizeyi tattırdığı için.
Birkaç aydır ben, ben değilim..
Bir başkasına dönüşmeye başladım.
Anne oluyorum inşallah şaka maka!! :))
Aile oluyoruz gerçek anlamda..
Allah hayırlısıyla ve sağlıkla kucağımıza almayı, büyüdüğünü görebilmeyi ve onu 'insan' gibi yetiştirebilmemizi nasip etsin inşallah!
Aminn

!!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder