15 Mayıs 2017 Pazartesi

Gölün Dibindeki Ev


9 Mayıs'ta Nurçin (http://moriceninyeri.blogspot.com.tr ) ile 'Gölün Dibindeki Ev' i okumaya başladık.🤗  Sabaha kalmadan bitmişti malum sahur vs derken okuyup bitirebildim. Josh Malerman' ın 'Kafes' kitabı beni fazlasıyla etkilenmişti. Aynı etkiyi 'Gölün Dibindeki Ev' den de bekledim ama hayal kırıklığı idi maalesef.  Başlangıçta beni içine çekse de ortalarında huzursuz olmaya başladım.
Bittiğinde ise yüzümde yalnızca bir ifade vardı:
😒
Çevirisi muhteşem ona asla lafım yok lakin kitabın ortalarına geldiğimde birileri sanki yazara baskı yapmış da, adam elini çabuk tutma isteğiyle hızlı hızlı yazıp bitirmiş gibiydi. 
Tabi ki asla bir #Kafes değildi. Gerildim mi? Başta. 
Beğendim mi? 3/5. 
Çok da kötülemiyorum ama 26. bölümden sonrası lüzumsuz hızlandırılmış. 
En iyisi siz kendiniz okuyup, karar verin. Okuyanların yorumlarını da bilmek isterim 🤗💙
Bu arada kitabım, çevirmeni sevgili Aslı Dağlı tarafından imzalı olduğundan, benim için ayrı kıymetli aslında. 



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder