27 Haziran 2017 Salı

İkea Baharat Raflarını Boyadım


Melabaa ☀️🌈💕
Ne zamandır mutfağımda takılı olan ikea bekvam baharat rafını boyamak istiyordum. 
Dün küçük canavar çizgi film izlemek için ısrar edince ben de vakit ayırabildim 🙈 (ayy siz çocuklarınıza televizyon mu izletiyorsunuuzzzjt😒)

Bu sefer rich Multisurface boya bittiği için Cadence markanın Multisurface boyasını denedim. Ham ahşap olduğu için gayet kolay oldu kapanması. İki katta net sonuç aldım. Üste de Rich Mat Vernik attım.🤗💪🏼.

Bir şeyleri boyamak resmen terapi gibi gelmeye başladı bana ama boyama yapmanın en zor tarafı ne biliyor musunuz?
Kurumasını beklemek 🙈😬









26 Haziran 2017 Pazartesi

'İçindeyim' ve 'Şeytan Disko', okudum bitti.


Haziran ayının ikinci kitabı Barış Çağrı Genç'in 'İçindeyim' adlı kitabıydı 🤗.
Bir solukta okudum denebilir. Bitmesin diye mola vermeye gayret ettim ama meraktan elimden bırakamadım desem yeridir. Sonunu daha sürprizli beklerdim ama yazarın tercihi de beğenmedim diyemem ☺️.
Ardından canım Yaprak Öz'ün 'Şeytan Disko' kitabını okudum. Daha önce 'Tilki Baykuş Bakire' yi okumuştum, gece zor uyumuştum. Bunda da pek bir şey değişmedi, yine kaçtı uykularım. Gerim gerim gerildim 🙈😱😬.
Nasıl böyle geç tanıştım bu harika kitaplarla, canım yazarlarla, ayıp bana 🙈
Neyse geç olsun, güç olmasın 😉
Sırada diğerleri var!
Okumaya devam 💪🏼📚🐛🤓🙃

25 Haziran 2017 Pazar

İyi bayramlaaar



Günaydınn☀️🌈

Ne güzel bir aydı şu Ramazan ayı 🙂 iftarlar, sofralar, sohbetler, sevdiğimiz insanlarlar sık sık bir araya gelmeler.. Sürekli bir koşturmaca, bir organizasyon halindeydik. 

Resmen zaman yetmiyor yaşamaya. 
Bence Picoult; "Önemli olan hayatınızdaki yıllar değil, yıllarınızdaki hayattır." derken bundan bahsetmiş 😉😌
Günlerimiz hayatla doldu, koşturmacalarımız huzurla 💙 
Güzel ve keyifli bir hafta sonu, keyifli bir bayram olsun 
🙏🏼🤗💕👪🍀🌻⛵️🐞🎈🦋

23 Haziran 2017 Cuma

Huş Sehpanın Laciverte Dönüşümü - İnsanlık için küçük ama benim için :P

4 yıldır evdeki mevcudiyetini huş rengiyle sürdüren ve ruhumu darlayan ikea lack sehpa, lacivert renge terfi etti. Canım Rich Artcraft Multisurface boya sağolsun 😍💙
Hem Demir'in odasıyla uyumlu bir aktivite masası oldu.
Köşe koruyucuyu sökemedim, açıkçası çok da uğraşmadım. Nasılsa gene takacaktım 🙈😬
Fırçam çok şahane olduğundan (!😒) vernik atarken izler kaldı. Neyse ki çok uzun ömürlü olmaz, ben gene sıkılır, bi daha boyarım. Olmadı stencil falan, kapatırım bi şekilde 😅🤗.


Multisurface boyaları keşfettiğim iyi mi oldu, kötü mü bence evde ikamet eden diğer bireylere sormak lazım ama ben çok eğleniyorum, o kesin 🙈😋😉😄




21 Haziran 2017 Çarşamba

Rich Multisurface ile komidin boyama


Ta taa! Bir #başkaişinmiyokkızım projesiyle daha merhaba 🙈😅



Ramazan gelmeden tüm yapılacakları tamamlayayım dedim ama araya "yanlış dozda ilaçlama yüzünden tüm evi arındırma çalışmaları" girdi 😒
Siz siz olun, başkası olmayın, el kadar bebeniz varken evinizi ilaçlamayın. Hatta bebeniz yoksa bile ilaçlatmayın 😤 Neyse bu başka bir mevzu. 
Bu yatak başuçlarını ( ya da adı her neyse (komidin'miş :D)) evlenirken biraz aceleyle almış, rengini bir türlü sevememiştim. Sonra rich artcraft 'ın mikemmmel, her yüzeyi boyayabildiği iddia ettiği bir boyası olduğunu keşfedince denemeye karar verdim. Çok ayak altındaki mobilyalardan olmasın diye yatak odasından başladım (tehlikenin farkında mısınız?😜) Hani en kötü kimse görmez ben bol bol değiştiririm diye 😄

Ve sonuç muhteşem!

Çok uyduruk bir kaplama ve çok uyduruk bir fırça ile boyanmasına rağmen 3. kat boyada kapatıcılığı harika! Son fotoğraftan sonra bir kat daha sürdüm, cilaladım ve kulplarını siyaha boyadım. 

Evin beyi de takdir ettikten sonra başka söze gerek yok bence 😏😄✌🏻 
Şimdi nereyi boyasam acaba 🙈😅🤗





19 Haziran 2017 Pazartesi

"Bayan Ming'in Hiç Olmayan On Çocuğu" ve "Kanadı Kırık Kuşlar"

"Bayan Ming'in Hiç Olmayan On Çocuğu" ve "Kanadı Kırık Kuşlar" arka arkaya bir solukta bitti resmen. 
Şayet Ayşe Kulin okumayı seviyorsanız bence vakit kaybetmeden #kanadıkırıkkuşlar ı okumalısınız. Yine #tutsakgüneş tadında ama daha güncel olaylarla dolu, nefesimi tutarak okuduğum harika bir romandı. 
"Bayan Ming'in Hiç Olmayan On Çocuğu" kitabını ise canım Nurçin'in önerisiyle okudum. 
Arka arkaya aynı ülkenin romanlarını okumak beni çok yoruyor. Özellikle farklı tarzda ve farklı ülkelerden kitapları okumayı tercih ediyorum 😊. Bu arada evde okunmayı bekleyenler dağımı da yavaş yavaş eritebiliyorum şükür.
Keyifli bir gün olsunn 🙏🏼💕🍀🐞☀️

Bizim Ayıcık - İlk Amigurumi Maceram:)

Merhabaa 🤗
Şiş bacaklı, yamuk kollu ama doğru sayılı ve ilk kez yaptığım Yampirik Ayı'mdan size selam getirdim 🙈😬 
Pek sevgili Narish Design in, Ülfet Demir tarifiyle bana öğrettiği "Bizim Ayıcık" ismini yazmaya elim varmadı çünkü ilk oluşunun tecrübesizliği ve benim tez canlılığımdan bol hatalı kendisi, güzelim #bizimayicik ile alakası kalmadı 😬🐻 Olsun, bitti yahu 💪😅
Başka yapmam, bana göre değilmiş dedim ama yine büyük konuştum. Bunun arkasından iki Frida broşu, bir geyik bir de baykuş geldi. Ama onlarla sonra tanışın :)


17 Haziran 2017 Cumartesi

Trilye, Mudanya, Gölyazı Bursa kaçamağı ;)




"Başka havalar getir bana. İçinde biraz bahar olsun, biraz sen, biraz da cumartesi."

Demiş satırlarında Turgut Uyar. 

Biz de başka havalara kaçmıştık yol arkadaşımla 💑 Başbaşa kısa bi tatil yaptık geçtiğimiz haftalarda bir hafta sonu😉💕
Tadı damağımızda kaldı ama pek çok anı biriktirdik. Anlatacak ne çok şey var halbuki lakin vakit yok. O yüzden fotoğraflarla idare edin;)
Yine gidebilsek keşke!
Keyifli bir hafta sonu olsun 🙏🏼✌🏻🤗











16 Haziran 2017 Cuma

Scooterı seveydi iyiydi :/


Pembe; kız rengiymiş. Mavi de erkek. 
Katılıyor musunuz?
Evet pembe ister istemez feminen bir renk hissi uyandırıyor olabilir ama o bizim şartlanmamızdan, bilinçaltımızdan kaynaklanıyor olamaz mı?
Nasıl bir şartlanma ise bu duruma karşı koymaya çalışırken kendimi "pembeyi bırak, kırmızıyı al" derken buldum🙈 oysa ben senden önce en çok pembeyi severdim oğluuuum 💕 şimdi üç kuruş fazla olsun kırmızı olsun, en olmadı mavili olsun modundayım. 
Neyse mavi de güzel 😉💙
#yaşasınerkekannesiolmak .
Bu arada hayır Demir scooter istemedi ya da scootera heveslenmedi. Anası onu oraya zorla sürükledi enerjisini atsın diye ama ı ıh. Işık yok Scotty 😒 zaten gidonu tutuşundan belli değil mi hevessizliği 😑🛴.

10 Haziran 2017 Cumartesi

Kuaföre / Berbere gimeyen bebe yapmışım!

Madem berbere gitmekten korkuyor,
O zaman ben keserim 😅
Küçük canavar! 

💇🏻‍♂️👶🏼💙


6 Haziran 2017 Salı

Küçük Zürafacıklar :)

Merhabaa🤗

Yaza girerken evi komple ilaçlatalım, olası haşerelere önlem alalım demiştik. Malum biraz yüksekte (dağda :D) ve ormanın dibinde yaşıyoruz diye. Ama işgüzar ilaçlamacı yüzünden günlerce evde yaptığımız ilaçlamanın yan etkilerinden evi ve kendimizi arındırmaya çalışıyoruz. Bir daha söz minnacık hayvanlar için kendimizi zehirlemeyi göze almayacağım 🙄🙈



Kaç gün deli gibi sirke ve arapsabunu ile temizlik yapıp canımı çıkardıktan sonra bir sabah gözümü açtıktan bir süre sonra saksıda saklanmış, gizli küçük zürafacıkları farkettim 🤗 Sinirim yatıştı biraz olsun :)
Sadece bana öyle gelmiyor değil mi 😅

Keyifli bir gün olsun, bi de artık havalar doğru düzgün ısınsın yahu 🙄🙏🏼☺️☀️🌈🌻🍀🐞🐝🦋



3 Haziran 2017 Cumartesi

Amigurumi çantası :P

Merhabaa :)
Instagram hesabımı takip ediyorsanız amigurumi dersi alarak bu hastalığa benim de bulaştığımı görmüşsünüzdür :)
Ne yani eksik mi kalsaydım? :) 
Lakin poşetlerle taşımamak ve parçaları kaybetmemek için genişçe bir çantaya ihtiyacım vardı. Bunun için de evde bulduğum bir kumaş parçasını  (aslında daha önceden diktiğim kitap çantası ve yastıktan kalan parça) değerlendirip amigurumiyi ve ıvır zıvırlarını yanımda sorunsuz taşımak için bir çanta diktim. Astarı için eski bluzumu kesip içine diktim. 
İçindeki kırmızıdan da fermuarına püskül takmasam olmazdı ☺️
Keyifli geçsin günlerimizzz :)



2 Haziran 2017 Cuma

Vedaya Zaman Yok - okudum bitti.


Günaydın ☀️
Dün gece başlayıp, bu sabah bitirdiğim ve 3-4 saat uykuyla günümü yorgun geçirmeme değecek bir kitap oldu 'Vedaya Zaman Yok'.
Linwood Barclay kitapları ile ilk kez tanıştım ve kitabı da aslında tesadüf eseri Eganba alışverişim esnasında sepete atmıştım. İyi ki atmışım.
Sürükleyici, yormayan, dozunda geren ve merak uyandıran bir kitap. Dram ve gerilimi dengeli bir şekilde ilettiğini hissettim. Kurgusunu da pek beğendim. 
Okuduğum yorumlarda pek çok kişinin, olay örgüsünün sonunda şaşırdığını gördüm fakat kitabın ortalarında yaptığım tahminler finalde haklı çıktı😎😋.
Kesinlikle tavsiye ederim ama arkasında da yazdığı gibi gece okumaya başlamayın, yoksa bitirene dek gözünüze uyku girmiyor 😉😴.
.
Güneşli bir gün olsuuuuuunnn, hayırlı cumalaar 🙏🏼🤗☀️🌈