21 Haziran 2017 Çarşamba

Rich Multisurface ile komidin boyama


Ta taa! Bir #başkaişinmiyokkızım projesiyle daha merhaba 🙈😅



Ramazan gelmeden tüm yapılacakları tamamlayayım dedim ama araya "yanlış dozda ilaçlama yüzünden tüm evi arındırma çalışmaları" girdi 😒
Siz siz olun, başkası olmayın, el kadar bebeniz varken evinizi ilaçlamayın. Hatta bebeniz yoksa bile ilaçlatmayın 😤 Neyse bu başka bir mevzu. 
Bu yatak başuçlarını ( ya da adı her neyse (komidin'miş :D)) evlenirken biraz aceleyle almış, rengini bir türlü sevememiştim. Sonra rich artcraft 'ın mikemmmel, her yüzeyi boyayabildiği iddia ettiği bir boyası olduğunu keşfedince denemeye karar verdim. Çok ayak altındaki mobilyalardan olmasın diye yatak odasından başladım (tehlikenin farkında mısınız?😜) Hani en kötü kimse görmez ben bol bol değiştiririm diye 😄

Ve sonuç muhteşem!

Çok uyduruk bir kaplama ve çok uyduruk bir fırça ile boyanmasına rağmen 3. kat boyada kapatıcılığı harika! Son fotoğraftan sonra bir kat daha sürdüm, cilaladım ve kulplarını siyaha boyadım. 

Evin beyi de takdir ettikten sonra başka söze gerek yok bence 😏😄✌🏻 
Şimdi nereyi boyasam acaba 🙈😅🤗





Hiç yorum yok:

Yorum Gönder