25 Mart 2018 Pazar

Geçerken uğradım..


Merhaba :)

Ne zamandır aklımda burası. Mecburiyetten yapılması gereken diğer işlerden farklı olarak çünkü aslında burası benim rahatladığım, hatıralarımı bıraktığım, nefes aldığım bir alan. Ama çok uzun zamandır uğrayamıyorum.

Yazmayı da geçtim, takip ettiğim blogları da okuyamıyorum. Hoş yarısından fazlası artık benim gibi, yazamıyor sanırım..

Hele şu yeni yıl başladığından beri hayatımda hep bir koşturmaca, hep bir yapılacaklar listesine yetişememe vesaire.. Şu anda da ütü yapıyor, planlamaları hazırlıyor, raporlama yapıyor ya da en azından uyuyor olmam lazım çünkü sabah ezanla uyanacağım yine. Malum pazartesi sendromu ve iş :/ şikayet etsem bi dert, etmesem başka dert.

Dilerim en kısa zamanda eski halime dönerim. Hiç değilse arayı kapatabilirim, düzenlenebilirim, düzene alışabilir ya da sistemimi oturtabilirim tez vakitte. Buna cidden ihtiyacım var çünkü şu ara hayatım yollarda, koşturmacayla ve beklemeyle geçiyor ve sadece evim, aklım değil ruhum da darmadağınık vaziyette.
Oysa ben düzensizliğe ve sistemsizliğe tahammülsüz bir insanım. Anlayın nasıl zorlanıyorum :(
Gönül ister ki üç beş satır daha yazayım ya da zaman ayarlı post vs hazırlayayım ama elimde değil.

Sevgiyle kalın..



2 yorum:

  1. İşe girdiiğini bilmiyordum. Hayırlı olsun ;)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben de hala blogumu okuyanlar olduğunu bilmiyordum :) çok sevindimm. Teşekkür ederim :))

      Sil