26 Nisan 2018 Perşembe

Ne kadar da kütük severmişiz yahu

Sürekli değişen moda anlayışı beni benden alıyor. İşin kötü yanı başta eleştirirken bazen bir süre sonra ben de eleştirdiklerimi sever halde buluyorum kendimi.
Örneğin şu kütük tasarımları. Hani ağacı düzgünce kesip, ilaçla kurutup sonra sobada kütür kütür yakmak yerine tekrar ilaçlayarak kullanıma sunuyorlar ya :) Hah işte o düşüncenin ürünü olan ıvır zıvırları ilk gördüğümde buna mı kaldık demiştim. En son kendimi kahve fincanımın altına kütük ararken buldum :)

Ama güzel şeyler de var yahu, hakkını vermek gerek. Ayrıca kütük ve ahşap parçalar, evlerde daha sıcak, otantik ve doğal bir görünüm getirirrken insana huzur da veriyor kuşkusuz. 
Bu tarz ağaç objelerin bir diğer özelliği ise dümdüz yada alışılagelmiş eşyaların arasında kaotik bir güzelliğe sahip olmaları. Daha önce gözüme takılan birkaç havalı dekorasyon fikrini sizlerle de paylaşmak istedim.



Örneğin bu lavaboları iyi ki evi yaptırırken görmemişim. Yoksa "doğal olsun, bak ne kadaaan da hoş" diye diye eşimin başının etini yer, bitirirdim :D


Ya da bu mutfak lavabosu. Gözlerimden kalpler fışkırıyor şu an :D


Bu pencere önü pervazları. Harikalar yahu!


Geçişsiz alanları ve odaları bölmek için de değişik bir fikir ağaç kullanmak ama bizim canavarusun şiddetine uzun süre dayanamaz böyle bir şey.
Zaten biraz da ahır kapılarını çağrıştırdığından tereddürlü yaklaşırdım ben bu fikre. 

Ama üstteki boru kullanılarak tasarlanmış raflara ne demeli? Üstelik lavabo konumlandırılmış raf tasarımı da bence ortamı hayli ısıtmış.




Aslında böyle büyükçe bir yemek masası hayali kuruyorum nicedir. Tabi bakımı vs nasıldır bilemem ama huzurlu geliyor bana.

Ahh şu sehpalara da bayılıyorum. Ama oğlan büyümeden düşünemem evde sanırım.


Parça kütüklerle oluşturulmuş ama ben bunu aksine pek beğenmedim.


Yine bir masa konsepti. Piknik masası şeklinde sanırım. Hoş değil mi?


Bu görseli de internetten buldum. Sanırım satışı yapılıyor.



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder