31 Ekim 2018 Çarşamba

Nermin Yıldırım - Misafir #okudumbitti


Sanırım Nermin Yıldırım söz konusu olunca objektif olamıyorum ben, tıpkı Yaprak Öz için olamadığım gibi 💕
Misafir çok çok keyifli bir kitaptı, diğerleri gibi ⭐️✨
Elimden gelse neredeyse tüm kitabı kopyalayıp alıntılardım ama bence siz de okuyun, kokusunu içinize çeke çeke :)


“...geceler boyu ne düşler kurduğumu, gündüzleri hangi düşlerden düşerek, kavrulan nehirler gibi kuruduğumu bir ben biliyorum. Kendini konuşarak değil, susarak anlatmayı öğrenmiş çocuklardık. Cüsseli laflardan ürker, kırılgan sessizliklere sığınırdık. Nihayet hem parçalandık hem de anlaşılmadık.”



“Kalbimi dişleyen korku geçmedi fakat beni yiyip bitirmedi de. Ona teslim olmaktansa, korktuğuma maruz kalmayı yeğledim sanırım sonunda. Korkulanın başa gelmesinden daha kötü ne olabilir ki.. Bu, daha kötü ne olabilir sorusu, bir parça sakinleştiriyor beni. Kaybedecek şeyi olmayanların alaycı boş vermişliğini duyuyorum içimde. Ve tabii kazanacak olanların heyecanlı tedirginliğini de.”




“Hayatta yaşarken ölmeyi seçenlere kıyasla, ölüler çürümeyi bile bilmez”...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder