6 Kasım 2014 Perşembe

Eski gazeteleri atmayın!

Diyorum ben hasta olmam bi tek size yarıyor diye. Hatta Deniz bile demişti 'sen hep hasta olsana' diye. Aa :) Neyse zula yaptım, artık hasta olmama gerek yok sizinle D.I.Y projelerini bulup paylaşmam için :)
Şu an ateşim düştü. Vücudum mikroplarla savaşmaya devam ediyor. Halsizim, her yerim ağrıyor. Ama buradayım. Düşün yani okuyucu, blogumu ne kadann çok seviyorum değil mi?:)
Tamam tamam buraya kadar sabırla okuyabildiysen tatlı okuyucu, sabrını daha fazla sınamadan eski gazeteleri neden atmıyoruz, manyak mıyız yoksa zeki mi onun cevaplarını vermeye başlıyorum :)

buyrun bakalım:)




Eski gazeteleri atmamışlar, rulolar yapıp sarmışlar. Böyle şirin bir sepet oluşturmuşlar:)


Gereken malzemeler:
Gazete
Silikon tabancası yada tutkal / yapıştırıcı
(Tutkal akar, dert olur. İmkanınız varsa silikon kullanın)


Uzun uzun anlatmama gerek yok sanırım. Mantığı çok basit, yapımı azıcık sabır istiyor sanırım. Bu yukarıdaki resimde gördüğünüz zemini olacak sepetin. 
Gazete kağıtlarını yelpaze yapacakmış gibi kat kat getirip, şeritler halinde kesmişler. Ardından da rulo yaparak sarmışlar da sarmışlar.

Sonra yuvarlak, ortası boş rulolar yapmışlar. Bunları yapıştırıcıyla sabitlemişler.

 Yapıştırıcıyla veya silikonla sabitlenen rulolar sıra sıra dizilmeye başlanmış.

Üst üste dizilen ve yapıstıran halkaları sabit tutmak için mandalları kullanabilirsiniz bence. :)



Veee sonuç:))
 Ben sevdim ya. Yapsam mı diye de düşünmüyor değilim hazır evdeyken.
Siz beğendiniz mi?

Sevgilerle!:))

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder