15 Eylül 2014 Pazartesi

29 harfte çocuk eğitimi

Geçtiğimiz günlerde facebookta gördüğüm yazıyı Gamze de paylaşmış eskiden. Blogunu incelerken gördüm, alıntıladım, ben de sizlerle paylaşayım dedim:

29 harfte çocuk eğitimi, çocuğunuza;

A- Akıl vermeyin
B-Başkalarına benzemesini beklemeyin
C-Ciddiye alın
Ç- Çimlere basmasını sağlayın
D-Denemesine izin verin
E-Empati kurun
F-Fikrini sorun
G-Gurur duyduğunuz söyleyin
H-Hayallerini sorun
I-Israrcı olmayın
İ- İnatlaşmayın
J- Jest Yapın
K- Kucaklayın
L- “Lütfen”li konuşun
M- Model Olun
N- Ne istediğini sorun
O-Oyun oynayın
Ö-Özür dileyin
P- Paylaşın
R- Rica edin
S-Sorumluluk verin
Ş- Şans verin
T- Tutarlı olun
U-Utandırmayın
Ü-Üzüntülerini paylaşın
V- Vakit ayırın
Y- Yüreklendirin
Z-Zevklerini öğrenin.

Güzel ve zevkli bir fikir. Tabi uygulayabilmek ve karşımızdakinin bir birey olduğunun farkına vararak özenli davranabilmek önemli.

Özlemiş misiniz beni acaba? 

Sevgilerle :)



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder