19 Ocak 2015 Pazartesi

Dosya transferi

Merhaba  :)
Sabahtan beri telefondaki dosyaları bilgisayara, bilgisayardaki bir kısmını harici diske falan derken baya dosya transferi yapmak durumunda kaldım. Malum screenshot alma çıktı, telefonların hafızaları kafayı yedi :) En azından benimki.
Şimdi bir de bebişe hazırlık zamanında beğendiğim her fikrin, odanın, çantanın, zıbının, cartın curtun ya da alınması gerekenlerin fotoğraflarını unutmamak adına screenshotla kaydediyorum telefona.
Kendime ait çektiğim 250 fotoğraf varsa 1250 de ekran görüntüsü var.
Her neyse daha fazla zavallı iletişim aracımı patlatmaya teşebbüs etmeden biraz ayıklayayım dedim. Baktım silemiyorum bari pc ye transfer edeyim dedim.
Hayır bir bitse sahalara dönüp iki satır bir şey yazacaktım ama ne yazacağımı da unuttum :)
Neyse geçerken uğramış oldum ben de:)

Bu da bugünden bir tebessüm olsun ;


Keyifli haftalar :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder