22 Şubat 2015 Pazar

Muhteşem bir boya deneyimi! #excellenceintense #tavsiyeevi

Merhaba :))
Mecburi olarak uzun bir tatildeydik. Bir hafta eşimle Antalya'da, bir hafta ise ailemin yanında Marmaris'te kaldım. Ayağımın tozuyla bloga yazıyorum desem yeridir çünkü eve geleli daha 5 saat olmadı. Evden uzuuun süre uzakta kalınca, gelen kargolarımızı karşı komşumuz almış sağolsun. Ev almayın,komşu alın dedikleri kadar varmış.
Kargodan ne mi çıktı?? :)


Sonunda ben de gerçek bir tavsiye meleği oluyorum <3
Uzun süre kalıcı ve parlak renkler için Loreal Paris ve Tavsiyeevi bu muhteşem boyayı göndermiş.
 Hem de en sevdiğim renk olan karamel kahveyi :))
Hamile olduğum için ben kullanamayacak olsam da en kısa zamanda arkadaşımda test edeceğim inşallah.
Teşekkürler Tavsiye evi :)
#excellenceintense

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder