9 Ekim 2014 Perşembe

Bana bunlarla mı geldiniz? Vol. 2 :)

Daha önce istatistiklerimi  paylaşmıştım. Bir güzel gülmüştük :)
Bu yazımdakiler, uzuuun zamandır bekliyor taslaklarımda. Değerlendireyim dedim. Daha da var yazılacak aslında ama şimdi bu idare etsin bu bi dursun burada :)

Haydi başlıyorum :)

updo : Komut anlaşılmadı. Tamam.

özcan deniz gelinlik : giymedi merak etme :)

sarimsaklamak : Hımmm. Şimdi ben ne diyeyim buna. Valla böyle bir yazı yazmadım ki ben :) 
Ama 'şu yoğurdu sarımsaklasak da saklasak sarımsaklamasak da mı saklasak' demiş olabilirim. Olmayadabilirim :)

aktifry pişirme yağı : Öncelikle o 'actifry' yağının cinsini soruyorsanız Actifry'ın kendi kaşığı ile 1 kaşık ayçiçek yağı yeter de artar bile :)

fayriye ciddi arkadaslik : Ama artık yaa! Bu biraz ileri mi olmuş? Arkadaşlık sitesi mi burası? Tövbe!

düğün saclari kuru topuz: Ben de seni seviyorum bacım. (!'^+%&!!????)

ruzgara topuk : giydirilmez. Bak yeni bir atasözü bile oluşturabiliyorum arama sonuçlarınızla:)

sivri burun : kişinin burnumu sivri olsun ayakkabısının burnu mu canım?

burunlu topuk : İşte bu bitiş düdüğü.

sıkı topuk sıkı topuk? Sıkı topuz? Topuklarına sıkayım? Nedir?

fahriye evcen deri : Hmm hanım kızımızın tatlı, yumuşak, ipeksi bir derisi olabileceği şüphelerim dahilinde.. Tövbe ya! Sana ne!! Yüzesin mi geldi kızcağızın dersini?

en tatli kiz bebek kiz bebek : İki kere yazınca daha mı güzel sonuç veriyor google?

duvar fotograflari facebook: O ne ya? Zaman tüneli fotoğrafı, kapak fotoğrafı, profil fotoğrafı neyse de duvar fotoğrafı ne ola ki?? Hangi duvar?

corap:penti : evet doğru tercih :) Çabuk kaçıyor ama piyasadaki en iyisi bu :)

gelin bası duvaa : Duvaadan duvaaa çarpa çarpa bi duvaa takamadınız şu geline yaa!

yaprak dokumu necla : Fahriye Evcen canım o. Blogumla gizli reklam yapıyorum sanki bu kıza ya! Ne Fahriye Evcen'miş arkadaş. Herkes onun peşinde:P

yastık dikmek zor mu: Hayır değil elbette:) İstemek başarmanın,  başlamak da bitirmenin yarısıdır derler. Bir yerlerde tutorialler olacak, buluver, hemen başla. Haa sonra bize de göster ama bakalım nasıl olmuş :)

sebamed haline dream : Vah vah ya yazık kıyamam. Nooolmuş? 

tüm alyansların modelleri: Burada gel vatandaaaaaaş! Canım yok hemen heveslenme. Hepsi burada değil elbette. Ben ara ara gözüme takıldıkça paylaşıyorum blogumda. Alyans seçmek zor iş bilmem mi. Hele de eşinizle aynı zevkleri tutturmakta güçlük çeken tipik kararsız terazi burcuysanız. 

duvaklı çiçek : Af buyur?

kırmızı mutfaak kase: Ben de mutfağımı kırmızı renklerde detaylarla şenlendirdim de bu "mutfaak kase" nasıl bir şey acaba? Bize de anlatır mısınız?

kısa kedi: Kalmadı canım. Uzun verelim? Kırmızısı, moru, mavisi de var, hatta kar beyaz Pino var. Siz hangi renk tercih edersiniz? 

pembe kedi: Ahh üstteki soruma cevabendi değil mi bu? Oh lala. Onu da ben yedim. Malum pembe b.k bulsam severim, o derece delisiyim :)

pentinin selulit çorabını deneyen varmıı : Var canım, ben. Bir de o soru eki olan 'mı'yı ayrı yazarsak lütfen. İmla ve yazım kurallarına hiç dikkat etmiyorsunuz, hiiiiiiç! :)

fahriye evlen : Hayyy! !'^+%>#$½  Küfür geliyo bak!!

nisanimiz kırmızı kapak : mı oldu herkese? Neden kırmızı peki? Haydi elaleme kapak olmuş onu anladım da neden kırmızı? Ben oradayım.

kitaplık agac dakarasyon: dAkArasyon nedir Allasen? Sonuç alabildin mi bu aramayla? Google sana demedi mi 'bunu mu demek istediniz caaanım?' diye?

giydim pembe toto topuklu: Afferin sanaaa! Nasıl bir şey acaba o toto topuklu? Bizi de aydınlatır mısın rica etsem?

cib bicagi : Vallahi anlamadım. Kötü bir şey olsa gerek? Annem kesici aletlerden, ateşten ve Ampulden uzak dur der de hep!

sivri burun gelin to : Hmmmm. Cümle yarım mı kalmış yoksa araya İngilizce preposition (edat) mı koymaya çalışmışlar? Gelinin burnu mu sivri? Ayakkabı mı o? Sivri burunlu gelin mi? Cadı mı yoksa o? Nasıl yani? 'To' ne demek? Nereye? Sivri Burun gelin ayakkabısı mı aradın? Neden? Burası ayakkabıcı mı? Ayyyy...

kaynanamı severim : Ayy ne güzel. Ben dee :))

bordo kapı şekli : Şimdi de google görsellerdeyiz anladığım kadarıyla. Silüet desek veya desen, daha kolay buluruz gibime geliyor 'bordo kapı şekli'ni. Değil mi? :)

kalpli bıçak: düşüncesi bile güzel geldi kulağa. Bulursanız rica ediciiiiğim bana da link verir misiniz?

rüyada elma soymak : Bu yazıyla bana nasıl geldiğinizi anlayamadım ama yemedim içmedim sizler için araştırdım. Rüyada elma görmek ne şekilde olursa olsun, talihinizin her işte yaver gideceğini ifade edermiş. Hele ki soyuyorsanız, ohoooooo :)))

soyun fahriye: Aaa olmaz, ayıp diye bir şey var. Daha da bir şey demiyorum artık! Ne bu arkadaş. Kaliteyi düşürmeyi bırak, neye çevirdiniz be blogumu! Heaaaayyttt! Burada Fahriye Evcen'e sesleniyorum; 'kızım, yolda yürürken dikkatli ol maazallah, sapığın çok bak yavrum diyeyim ben sana!'

2014 yılının en güzel çeyizleri: benimkiler:P Apar topar, alelacele hem de :) yok bee.  Yanlış adres caanım!

5li alyans takımları: Höh! O ne ya? Hakikaten var mı öyle bir şey. Dur bakayım...

kız başı : erkek sonu. ? Nedir o bacım?

kizil sac renginden dönülebilirmi : Hangi renge tam olarak? Sarıya zor dönülüyor, koyu renklere geçiş daha kolay. Bir de yine ikaz etme gereği duydum, soru eki olan 'mi'yi ayrı yazabilir miyiz lütfen!

çizme te pembe: Seni tanıyorum! Daha önce de çok gelmiştin sen! Kimsin kuzum Allasen?  Yaklaşık 7 aydır bu aramayla geliyorsun benim bloguma. Merak ettim, ne buluyorsun? :)

Ayy şimdilik bu kadar çünkü tatil dönüşü evde bir yığın iş, ütü, çamaşır vs var. Bir de bunlar yetmezmiş gibi teslim bekleyen işler  :/ Taslaklarımda daha çok arama var ama diyeyim ben size :)) Bir ara daha uzun yazarım hepsini, bolca güleriz olur mu? :)
Bu arada sizde neler var? Yazsanıza gülelim :)

Sevgilerle! :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder