15 Ocak 2012 Pazar

çekilişin sonucu! :)

arkadaşlar nolur kusura bakmayın asker uğurlamamız vardı yazamadım :( çok özür diliyorum. Çekilişin listesi elimde şu an,yarın fotosunu yükleyeceğim. 28 kişi katılmış, +1 bonuslarla toplam 85 sayı arasından çekiliş gerçekleşti.
Ekran ekran random.org'un görünümlerini yüklüyorum.
Toplam 4 kişi kazanacaktı.
Sırasıyla:


9 numarada ELİF AYVAZ var.


4 Numarada OKUYAN var.

63 numarada DEMETEMRE var.

80 numarada ise MİMOSA var.


Şans bu, kime güleceği belli olmaz:) Kazananları çok tebrik ediyorum. En kısa zamanda bana adreslerini mail yoluyla veya yorum bırakarak yollarlarsa,kargo yaparım. Yanında ufak süprizlerim de olacak demiştim, sözümü unutmadım.
Hem bu ilk çekilişim. Biraz geç de olsa bitti.. Yeni çekilişim daha şatafatlı olacak söz veriyorum. :)
Ama en güzel hediye,kitap:)

Çekilişime katılıp beni mutlu eden herkeslere çok çook teşekkür ederim. Lütfen takibi bırakmayın, yeni çekilişimde yine yer alın. Keşke daha çok kitap olsaydı da 28 kişiye gönderebilseydim. Özür dilerim. :(
Sevgilerle :)


not: kazananlara baktım, Okuyan 'Muğla'dan Yansımalar'ı tercih etmiş. Elif Ayvaz 'mümkünse Che olsun' demiş, Mimosa ' Ulysses Moore serisinden Zaman Kapısı kitabı özellikle tercihimdir. Ondan kalmassa diğerleri de olur :D ' yazmış, peki Demetemre ne ister? :) Ya da kazananlar neler istediklerini tekrar yazsalar olmaz mı? :) 

9 yorum:

  1. Merhaba :)) Çok mutlu oldum, çok teşekkür ederimm :) Bu kazandığım ilk çekiliş oldu :D Hala aynı kitabı istiyorum, yani Zaman Kapısını... Diğer kazanan arkadaşları da tebrik ederim :) Adresimi e-posta olarak yollayacağım, fakat e-posta adresinizi göremedim :(

    YanıtlaSil
  2. Ne kadar sevindiğimi kelimelerle anlatamam. Çok mutlu oldum. Çok teşekkürler. Gerçekten kitap en güzel hediye ve bu çekilişte şans bana güldüğü için kendimi çok şanslı hissediyorum:) Kazanan arkadaşları da tebrik ederim.
    'Muğla'dan Yansımalar' çok istediğim bir kitap:)
    Tekrar sana çok teşekkür ediyorum.
    Mail adresini bulamadım, verirsen adresimi ivedilikle yollarım:)))
    Sevgiler.

    YanıtlaSil
  3. Ayrıca bu kitabın benim için özel anlamı vardı. Bakalım zaman içinde gerçekleşirse beklediğim şey onu da paylaşırım:) O zaman sen de bana hak verip, şaşıracaksın:)

    YanıtlaSil
  4. şimdi kazanan herkes bu yorumun altına isim-soyad - adres ve mumkunse telefonunu yazıyor. ben de teker teker en kısa zamanda yolluyorum. bu gece yada yarın öglen 12'ye dek verirseniz oglen yollarım:)
    İsim - Soyad - Adres ve mümkünse telefon :)
    Sevgilerle :)

    YanıtlaSil
  5. teşekkür ederimmmm:)bilgilerimi gönderdim

    YanıtlaSil
  6. Teşekkür ederim. Bu kazandığım ilk çekiliş. Mail atacağım şimdi bilgilerimi.

    YanıtlaSil
  7. bu ne hız böyleee:))) hediyelerim elime geçti... çok mutluyum şu an... çok teşekkür ediyorum canım... Rabbim güzel gönlünde ne varsa hayırlısıyla versin inşallah...
    sevgilerimle...

    YanıtlaSil
  8. Hediyelerim geldi. Daha doğrusu ben eve daha bugün geldim. Çok teşekkür ederim. Parfüme bayıldım. Keçe cüzdana ayrı bayıldım. :)) Tekrar çok teşekkür ederim.

    YanıtlaSil
  9. Hediyelerim geldi. Daha doğrusu ben eve daha bugün geldim. Çok teşekkür ederim. Parfüme bayıldım. Keçe cüzdana ayrı bayıldım. :)) Tekrar çok teşekkür ederim.

    YanıtlaSil