3 Aralık 2014 Çarşamba

İnsanın kardeşi olması çok başka bir şey ♥




Geçtiğimiz haftasonu TEOG sınavından sonra canım annemle kardeşim, atladıkları gibi otobüse yanıma geldiler. Bir gece öncesinden hatta günler öncesinden heyecandan uykularım kaçmaya başladı. Neler yapsam, ne hazırlasam diye panikledim.  Sabahın 4ünde kalkıp kahvaltı hazırladım, o derece :)

Neyse ki çok şükür sağsalim geldiler. Cuma, cumartesi ve pazar birlikteydik. Uzun zamandır bu kadar dolu dolu bir hafta sonu geçirmemiştim. Ama tabi tadı damağımda kaldı...
İnsan ailesine, bal kardeşine doyar mı? Mümkün mü? :(

Neyse iyi olsunlar da.
Hasretliğe katlanılır.....


Ben bir kardeşim olmasını senelerce çok istedim. Olmadı olmadı.. Sonunda bir gün, hem tam yatılı liseye gitme hayalleri kurarken, ortaokulun son yılında bir kardeşim olacağı haberini aldım. 
Liseye başladıktan 2 ay sonra doğdu bu prenses. Defalarca rapor alıp eve kaçtım, devamsızlıktan sınıra dayandım. Hep onunla olabilmek için.
Kucağıma doğdu, kucağımda büyüdü. 
Herkes ilk dileğini kendine ayırırken, ben onun için diledim hep. 
Kızarım, küserim, ağlarım, şımarık derim, şapşal derim ama o benim Can'ım..
Allah ayırmasın bizi, yüreklerimizi ayrı düşürmesin.
Onun o pamuk elleri, güzel yüreği, ışıltılı gözleri, miss kokusu ve sevgisi ile 2001 yılından beri bambaşka oldum ben.
Her defasında, onunla büyüdüm. 
Onun canı yansa ben daha çok ağladım.
Kıyamam.
Kıydırmam.
Henüz evlat sevgisini tatmadım, Rabbim nasip etsin ama çok güzel bir kardeş sevgisi tatmak nasip oldu, Rabbim daim etsin. Aramızdaki 15 yaş da bu sevgiyi bambaşka hissetmeme neden oldu.


Pazar günü prensesimin doğum günüydü. Cumartesi akşamından yemeğe gittiğimiz yerde sürpriz bir şekilde kocca ile pasta organizasyonu yapıp kutladık. Pazar günü de gitmeden yukarıdaki gördüğünüz küçük pastayla bir daha kutladık. Tabi yanında kurabiyeler, mini kekler falan :) Çocuk şeker komasına girmediyse şansımıza :)

Onca kek, börek, pasta falan iyiydi de otobüslerinin ardından el sallamak zorunda kalınca resmen hiçbir şeyin tadı tuzu kalmadı..

Yeni yaşı dilerim prensesime şans getirir, en iyi, en rahat okullarda kaliteli bir eğitim görür, 2015 yılında hayırlısıyla başlayacağı lise ile geleceğine sağlam temeller atabilir. 


Rabbim hepimizin sevdiklerini korusun inşallah..
 Bir de tez vakitte kavuştursun ve mümkünse bir an önce ışınlanma icat edilsin! 


Sevgiyle 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder