10 Aralık 2014 Çarşamba

Tam ortasındaymışım..

Merhaba :)
20 haftalık gebeden sevgilerle :)
Kistim büyüdü mü diye kontrole gidip hamile olduğumu öğrendiğimden bu yana 17 hafta geçmiş. O kadar oldu mu?!
Biz planlarız, halleriz, doğru zamanı hesaba katar öyle şekillendiririz derken birileri ve Allah bize sürpriz yaptı:)
Şimdi o sürprizi kollarımıza almamıza Allah nasip ederse yaklaşık 20 hafta var. 
Her gün defalarca aynaya bakmama rağmen hediye edilmiş, emanet verilmiş canın, benim bedenimde büyüyüp, beni büyütüp, sevgimizle büyüyen miniğin varlığı beni her defasında daha çok şaşırtıyor.
Ve koskoca 20 hafta geçti… yolun yarısı oldu! Gün geçtikçe daha çok derinleşen nasıl bir bebek olacağına dair merak, anneliğe karşı duyduğum heyecan, karı koca olarak farklı boyutlara taşınan mutluluk ve aşk, birbirinden karışık rüyalar, her bir hareketinde hissettiğim o his ve tüm bunları yaşadığımız için duyduğum sonsuz şükür!!
Çevremde bir çok hamile olsa da, hamilelikte neler olabileceği ile ilgili bir sürü kitap,makale, web sayfası okumuş olsam da… öğrendiğim ve yapmam gerektiğini hissettiğim bir tek şey var; tadını çıkarmak!
Daha çok kitap okumak istiyorum, daha çok yazmak istiyorum, daha çok gezmek ve hatta daha çok yemek istiyorum:)
Daha çok aşermek, daha çok uyumak, hamilelik hallerimi doya doya yaşamak istiyorum, daha çok yaptıklarımdan yapmak istiyorum doğum sonrası kendime ait zaman depolarım dolu olsun diye… Sanki zaman yetmeyecekmiş gibi geliyor. Bazen de geçmeyecekmiş gibi.
Hem bir an önce kollarıma almak, göğsüme yatırmak istiyorum hem de bayaaaaa uzun orada kalmasını.
Sanırım duygusallaştım yine:)
Zaten bu aralar ağlamak için illa bahane bulmaya gerek yok :) hormonlarım her an tetikte. İnsan mandalina yerke bile ağlayabilir mi? İşte onun vitamini benim bebişime mi gitcek aman da aman diye diye ağladıgımı biliyorum ben :))
Artık bildiğin hamileyim, 3G kombinasyonum tamamlanıyor :):)
Kan hapımı, vitamin ilacımı düzenli olarak almaya devam ediyorum, cevizi ve balığı bir de günde dev bardak sütü ihmal etmemeye de ayrıca dikkat ediyorum! 
Miniğim büyüdükçe kemik gelişimi için benden alacağı kalsiyumları ve vücudumun vitaminlerini düşününce biraz gerilsem de destekle üstesinden gelebileceğimi biliyorum. Yeter ki o iyi olsun ve yeterli beslensin:)

Birkaç ufak sıkıntımız olsa da onları burada paylaşmayacağım şimdilik. Rabbim yardım etsin ve bebişimizi sağsalim hayırlısıyla kucağımıza alabilelim. :)

Sevgiler <3 <3 <3

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder