20 Aralık 2014 Cumartesi

sevmiyorum kış mevsimini :((

Merhaba!
Son doktor kontrolümüzde, tavsiyesi üzerinde birkaç gün evde ya(y)tmış, dinlenmiş, eğilme-kalkma hareketlerinden uzak durmuştum
 Hatta günlük rutin yürüyüşlerimden bile. Bir hafta sonrasında tetanoz aşısı için ilk kez toparlanıp,evden çıktım. Aile sağlığı merkezine gidip geldim. Sonra..
Sonrası ertesi günden itibaren başlayan boğaz ağrısı..
Ardından öksürük ve toplam 8 gündür süregelen bir faranjit yoğunluğu..
Akut bronşit /faranjit yazdı doktor reçeteye.
Bir sürü tahlil, ilaç.. Aman ateşim çıkmasın diye panik.
Yükselmeye başlayan ateşe önlem olarak koca 2 şişe serum..
Ve hala hastayım..
Öksürmekten yorgunum resmen.
Bebiş içeride ne alemde bilmiyorum ama onu çok rahatsız ettiğim kesin :(
Dilerim bunca bal, turp, zencefil, viks, antibiyotikler vesaireler tesirini artık gösterir de şu illet bir an önce biter.
Hadi ben neyse de kocca da endişeli, annem kilometrelerce ötede paniklemiş vaziyette..
Her şeyden öte, miniğim için daha sağlıklı olurum bir an önce inşallah..
Siz de dikkat edin kendinize.. Salgın var diyollaaa . :((

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder