9 Ekim 2019 Çarşamba

New York Üçlemesi (2 kitap)


Arka arkaya #okudumbitti
Bitti ama elim üçüncü kitaba gitmiyor şimdilik.
Paul Auster’ın üç kitaptan oluşan ve "New York Üçlemesi" ismiyle anılan bu serisi hakkında “zihinsel bulmaca serisi” diye bir yorum okudum. Gerçekten çok yerinde bir tespit ama başta Anton Çehov tadı verse de çeviriden mi yoksa Paul Bey’in anlatımından mı kaynaklı bilemediğim beni soğutan bir anlatımı vardı. İlk kitap polisiye roman gibi başlayıp, havada bitti. İkinci kitap da bir dedektif ile başladı ama garip bir kısır döngüye girdi. Sonuç ne, neden böyle, yapma etme dedimse de cevap alamadım 🙈😅
Belirsizlik sevmiyorum sanırım 🙄🤨
İki kitap da birbirinden bağımsız bu arada. Belki üçüncüde bir ortak nokta bulunur, bilemiyorum ama bir süre daha öğrenmeyi düşünmüyorum🤭

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder