21 Nisan 2020 Salı

Korona Günleri


Kim derdi adamın biri bir gün bir yerlerde saçma sapan bir çorba içecek ve tüm dünyayı pislik bir virüs saracak diye? Seneler sonra bu günleri çocuklarımıza anlattığımızda inanabilecekler mi acaba?
Şimdi komplo teorilerini vesaire geçelim. Yok bilmemne ailesi insan gücünün yerine robotları devreye sokmak istiyormuş, yok dünya nüfusu fazla diye biraz ölüm gerçekleştirmişler ama işler zıvanadan çıkmış falan. Hangisi doğru ilgilenmiyorum. İlgilendiğim tek şey 11 Mart 2020'den beri evdeyiz ve bugün günlerden 21 Nisan. Yani kırkımız çıktı evde :D
Hani dünyanın kıymetini bileceğiz, daha sabırlı ve saygılı olacağız lafları var ya yalan!
Adım gibi eminim ben dahil herkes dünyanın dibini daha da sıyıracağız bakın görün.
gidilmedik park bahçe, gezilmedik yer, görülmedik eş dost akraba bırakmamaya and içtim yahu :)
Neyse bu da burada anı olarak kalsın.
Gerçi bloga girip de okuyan var mı bilmiyorum ama benim için güzel bir günce oluyor burası. Severim :)

1 yorum:

  1. Hala okuyorum :) ve yazdigini görünce cok sevindim. Vallahi bu günler bitince herkes eskisinden daha cok sarilacak diye cok korkuyorum. Dün baska bir blogger arkadasimdan duydum, Türkiye'de kuaförler eve gidiyormus. Yuh dedim. Burada dünden itibaren kuaförler aciliyor ama sadece sac kesecekler. Sac sakal biyik kas yok dedim de, burada kuaförler eve gidiyor dedi Asli. Agzim acik kaldi. Öpüyorum canim benim.

    YanıtlaSil