18 Mart 2014 Salı

Gizli Numaradan Aranmak.. Peh!

Merhaba :)

Yine uzun zaman oldu, evet :) Olsun, geldim ama sonuçta. Gerçi son zamanlarda bloggerla aramız pek iyi değil, önce izlediklerimi sildi defalarca. Defalarca bıkmadan usanmadan izlediğim blogları birkaç eksik belki birkaç fazla ile tekrar tekrar takibe aldım. Sonra başka saçma sapan şeyler.
Bugün bir baktım headerım yok olmuş.Hoppala paşam, baştan dosyalardan arayıp taradım da yükledim. Sanki hiç işim gücüm yokmuş gibi. Az kaldı oynatmama. Hem az zamanım oluyor blogla ilgilenebilmek için hem de fırsat bulduğumda saçma sapan hataları düzeltmekle zaman geçiriyorum. Şekerim ajandam ağzına kadar dolu :P Bunlarla vakit harcamaktansa oturup blog yazsam kaç tane entry olur bilmem! Neyse ben biraz sakinleşeyim. Sen de bir daha abuk subuk sorunlarla gelme karşıma blogger, e mi?
Gündem zaten yeterince sinir bozucu.


Azıcık yumuşasın bünyemiz diye caps paylaşayım dedim. Ama arka planda sesini duyduğum televizyonda 'Abdoullah Öcaln'ın kısmen haklı olduğu görüşüne varıldı' diye bir cümle duydum ki kan dondurucu cinsten.
Bu arada ismini bilerek hatalı yazmaya gayret sarfettim ki olur olmaz kişiler dadanmasın mümkünse. Zira bir de onlarla uğraşacak takatim kalmadı.. 

Öncelikle anmak istediğim üç şey var;
Birinci olarak 
#unutursakkalbimizkurusun

Berkin Elvan
Zira twitterda da instagramda da konu ile alakalı paylaşımlar yapmıştım.

İkincisi bugün 18 Mart Çanakkale Zaferi ve Şehitlerini Anma Günü

Onlar bu Vatan uğruna gözlerini kırpmadan canlarını koydular ortaya! Son güçlerine, son nefeslerine dek savaştılar! Tek yürek, tek beden oldular ve bağımsızlık uğruna, geride bıraktıklarının geleceği için şehit oldular! 
"Kim bu cennet vatan uğruna olmaz ki feda! Şüheda fışkıracak, toprağı sıksan şüheda!" 

#18Mart #18March #CanakkaleGecilmez #Ataturk #UluonderMustafaKemalAtaturk


Son olarak da bugün Ali'mizin doğum günüymüş..
"Ne güzel şeysin sen, hep yaşın 19"
#iyikidoğdunAliİsmailKorkmaz

Keşke ölmeseydin de tanıyamasaydık seni, 
Keşke ölmeseydin ama bir avuç insanla kutlasaydın doğum gününü, milyonlarca yürekle değil.
Keşke ölmeseydin...


Bunca hüzünlü haberden sonra ne alakaysa aklıma geldi, gerçi yazının başlığına da ne koyacağımı bilememiştim. Değişiklik olsun hem karşılaştığım bir olayı yazayım. 
Geçenlerde gecenin bir küsüründe, iki kere özel numaradan aranmışım. Gerçi daha önceleri özelikle ergenlik evremi atlatamadığım dönemlerde elbette arayanlar oluyordu, malum insanın kendi ergenken çevresi de zihnen yeterince gelişmemiş oluyor:))

Ben üstüme alınmadım. Yani aranan kişinin ben olduğumu düşünmüyorum, zira beni tanıyan biri olsaydı asla ve zinhar özel numaradan çağrıları açmayacağımı bilirdi.
Demek ki tanımıyor :)
Tanıdığını sanmış olabilir, yazık yanılmış.
Kim olduğunu da önemsemiyorum ve bilmek de istemiyorum. 
Ee bunları niye yazıyorsun diyeceksiniz belki de, açıklayayım; özel numaradan arayan insan yetersiz hissediyordur. Korkaktır. Zaten gecenin o saatinde arayan hayırlı kimse olamaz da özel numaradan arıyorsa ekstra hayırsızdır :)
Bir kere korkaktır, çünkü kimliğinin bilinmesinden, bilinirse telefonun açılmamasından korkar. Ki korkaklarla işim olmaz :)
Ayrıca karaktersizdir çünkü onu o yapan şeyin, yani kimliğinin bilinmemesini ister.
Muhtemelen sapıktır da çünkü kim olduğunu belli etmeyecekse sadece ses dinleyecek veya nefes alış-verişlerden pay biçecek demektir. Bu da yeterince sapıkça bence :)
Herhalükarda arayan zaten beni tanıyan biri değildir. Çünkü ben açmam. Tanısaydı bilirdi:)
Yurt dışından arandığımı bilsem hatta ve hatta Gerard Butler'ın aradığını bilsem açmam :P O derece takıntılıyım.
Evet!
Bana ne arkadaşım! Arayan adam acıcık karakterli olsun, korkusuz olsun da açık açık arasın, bi diyeceği varsa desin. Ne o öyle ergen gibi :))

Bazen bu kadar birbirinden alakasız şeyden nasıl bahsedebiliyorum bir yazının içinde, inanın ben de bilmiyorum :) Beynimin içi biraz fazla dolu, belki ondandır.
Son olarak bi Caps daha paylaşayım da öyle gideyim :)



İyi geceler yedi cüceler :)




1 yorum:

  1. Uzun zaman oldu evet. Karmakarisik bir yazi olsa da cok güzeldi okumak.

    YanıtlaSil