19 Mart 2014 Çarşamba

İddia!

Böyle abuk subuk zamanlarda iddia tutturma, sayısal sayılarının minimum dördünü tahmin etme potansiyelim var. Valla var. Ama kendime işlemiyor işte. Veya işlediğinde ne hikmetse o kupon yatırılmamış oluyor! Fıkra gibi yemin ederim!
Ama koccanın bi lafı var;
'İçinde azıcık iman olan adama çıkmaz öyle para'.
Gerçi diyor, diyor da kendi de oynuyor bir şeyler. Milli piyango en büyük tutkusu mesela. Oyy ona hacadığımız parayla Maldivler'de tatil yapardık ya neyse.

Bir ara Beşiktaş - Galatasaray maçının olduğu bir gün kontör yükletmek için bayiinin birine girdim. Bir adam iddia kuponu dolduruyor. Maça saatler var.. Galatasaray mı Beşiktaş mı Galatasaray mı Beşiktaş mı' diye söylene söylene diğer adamın başının etini yedi resmen. 'Abi' dedim, 'Galatasaray. 2-0'
Şöyle bir durdu. Önce bi tipime baktı. Süzdü. Gözlükleri indirdi, bir daha baktı. (Herhalde miyoptu zağar!)
'Hade be' dedi.
Bi beş saniye geçtikten sonra, 'harbi mi bea?' diye sordu.
'Sen bilirsin' dedim.
Ukala, gereksiz çokbilmiş ve lüzumsuz havalı cevap onu yiyip bitirmiş olmalı ki biraz daha düşündüp, tarttıktan sonra; 'oynuyorum öyleyse bea! Ama çıkmazsa bi daaa gelme buraya' dedi . Cevap bile vermedim. (Başka kontörcü mü yok, allaa allaaa!)
Oynadı kuponu. Yatırdı da iyi mi?!
Kaçlık kupon yaptı bilmiyorum ama maç 2-0 bitti.

Ben oynasam, yatırmayı unutuyorum. Yatırsam, bakmayı unutuyorum. Sonra üstünden 374 gün geçmiş kuponu bulup, bir sürü tutturduğumu görüp kahroluyorum! Çünkü geçerlilik süresi 1 yıl!
Yok ya ben bahtsızım, ya da hakkaten içinde iman olan adama çıkacak şey değil bu.


Aslında var ya bi çıksa söz veriyorum çizgimden şaşmayacağım. Bak gör neler yapacağım neler. Camiler, kervansaraylar, ribatlar, bedestenler, imarethaneler hatta külliyeler.. Neler neler :)
(Selçuklu Dönemi'ne kafayı taktığım çok mu belli oldu ne?:)

Sevgilerle! :)

1 yorum:

  1. He he :)
    Babam yıllarca spor lotto oynadı. Bir gün bir baktı kazanmış :) ama geçen hafta oybadığı kupon bu hafta tutmuş. O andaki mutluluk ve hayal kırıklığı. Sanırım görülmeye değer :)

    YanıtlaSil