2 Haziran 2017 Cuma

Vedaya Zaman Yok - okudum bitti.


Günaydın ☀️
Dün gece başlayıp, bu sabah bitirdiğim ve 3-4 saat uykuyla günümü yorgun geçirmeme değecek bir kitap oldu 'Vedaya Zaman Yok'.
Linwood Barclay kitapları ile ilk kez tanıştım ve kitabı da aslında tesadüf eseri Eganba alışverişim esnasında sepete atmıştım. İyi ki atmışım.
Sürükleyici, yormayan, dozunda geren ve merak uyandıran bir kitap. Dram ve gerilimi dengeli bir şekilde ilettiğini hissettim. Kurgusunu da pek beğendim. 
Okuduğum yorumlarda pek çok kişinin, olay örgüsünün sonunda şaşırdığını gördüm fakat kitabın ortalarında yaptığım tahminler finalde haklı çıktı😎😋.
Kesinlikle tavsiye ederim ama arkasında da yazdığı gibi gece okumaya başlamayın, yoksa bitirene dek gözünüze uyku girmiyor 😉😴.
.
Güneşli bir gün olsuuuuuunnn, hayırlı cumalaar 🙏🏼🤗☀️🌈

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder