8 Şubat 2014 Cumartesi

Bi de bu sansür değil, özgürlük diyor ya!

Hiç utanması olmadan alenen TEK ADAM olma gayesi içerisinde.
Aklımıza, hayalimize başta gelmeyecek şeylerdi bunlar ama bunca senenin sonunda, onlar gizlemeye, saklamaya çalışalar, inkar etseler de amaçlarının az çok ne olduklarını anladık sanıyorum.
Hatta umuyorum!
Gerçi bundan sadece 1,5 ay sonra ak - kara belli olacak tahta kutuda. Tabi onda da bir skandal söz konusu olmazsa!
Aç gözlülük.
Utanmazlık..
Doymazlık...
Hadsizlik...
Yaradandan korkmamak...
Zinhar kendinden başkasını önemsememek.. Takmamak.. Ezmeye, yemeye, hakka girmeye devam etmek.

Ben onlara sadece acıyorum.
Ülkeme ise üzülüyorum.

Tek dileğim artık o 'koyun' diye nitelendirilen kesimin uyanmış ve gözünün açılmış olması..
Lütfen!


Heyy!! Artık sen de kendine gel ve;



#internetimedokunma !

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder