9 Ekim 2018 Salı

Bu Sene De Kışlık Domates Sos Yaptık :)


Merhaba 🍅
Kış hazırlıklardan en yorucu olanlarından biri benim için salçadır, ki kendisini Allah sağlık versin kayınvalidem missler gibi yapar her sene❤️


Ardından da köz biber gelir kiiiiii ben yapmam 😬🙈:)


Neyse üçüncü sırada da domates sosları gelir 😅. 

Zaten şu işe annemin evinde bi alıştım, eskaza kış ortasında bitiverirse kavanozlarım mahvoluyorum resmen. Öyle bir hayat kurtarıcı ve öyle de bir keyifli anlatamam :)

İstisnasız her sene yapmama rağmen hep ilk defa yapıyor gibi bi strese girerim. Tutacak mı, yanacak mı, olacak mı vs vs. Bu sene de stresin dibindeyken canım komşum sayesinde kolayca atlattık şükür. Komşu şart arkadaşlar :) Hele becerikli ve soğukkanlıysa kesin lazım :D
Ben gözümde büyütüp “ayy bunlar tutacak mı, tuzu biberi yetecek mi, geçen seneki gibi lezzetli olacak mııııı” diyene kadar bitmişti bile hepsi.

Şimdi sırada turşu var 🙈😬 onda da kimin başına ekşiyeceğimi çok iyi biliyorum 😋 
Doğru arkadaşlar ve iyi komşular iyi ki varlar 💛

Hep derim ;)

Allah ağız tadıyla yemeyi, her sene de yapmaya devam edebilmeyi nasip etsin inşallahh 🍅❤️😍🤤

Dileyen olursa tarif de verebilirim ama bence gerek yok.Zira internet bu konuda derya deniz :D





Hiç yorum yok:

Yorum Gönder