12 Ekim 2018 Cuma

Salatalık Turşusu mu? Hmmmm :)


Bir insan salatalık turşusu yaptığı için gerim gerim gerinir mi her sene :D
Eğer mutfak dehası kayınvalidesine tarifini vermişse gerinir tabi :))

Şakası bir yana ciddi olarak söylüyorum,neredeyse mutfak bilgimi baştan sona değiştiren kadın eşimin annesidir ama maalesef salatalık turşusu konusunda elime su dökemez :D
Kaynar su ile turşu kurduğumuzu ilk duyduğunda şaşırmış hatta hafiften alay etmişti. Ben de içerlemiştim. Zira benim için çok kıymetlidir kendisi. 
Ama sonra ilk yediğinde oldukça şaşırmış ve aferinimi vermişti.
Olley :))

Evet evet kaynar su ile yapıyoruz ve evet muhteşem oluyor ;)
Böyle vıttırı zıttırı şeyler olmasa valla çok sıkılırdım sanırım :P 
Arada mutfağa girmek iyi oluyor yahu.


Güzel geçsin günümüz.



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder