15 Ekim 2018 Pazartesi

Rüyalar Anlatılmaz - Nermin Yıldırım


“Büyükler herkesi budayıp kendilerine benzetmek isterdi ama çocuklar kahramanlarını oldukları gibi sevecek cesaretteydi.”


“... İnsan rüyasında çocukluğunu görüyorsa, büyürken bir şeyleri yanlış yapmış demektir bence. 'Yetişkin bir insan ölü bir çocuk değil, yaşamayı başarmış bir çocuktur' diyor ya Ursula K. Le Guin. Ölmeyeceksek bari efendi gibi büyüyelim. Ama nerede? Başımızı kuma göme göme...
Biz büyüdük ve bütün kahramanlar öldü işte! Temiz defterler karalandı, saatler hep ileri ayarlandı. Bu yüzden insan geçmişin sırlı perdesine baktıkça, çocukluğunu değil, kaybolan masumiyeti özlüyor belki de...”..


Eylül ayında Nermin Yıldırım’ın bu şahane romanı "Rüyalar Anlatılmaz" için @birlikteokuruz demiştik. Ben geç başladım, geç kapıldım ama elimden zor bırakabildim. 
Okuduğum en iyi Nermin Yıldırım romanı diyebilirim sanırım. Şimdi "misafir" i bekliyorum heyecanla 😍🤗

Keyifli bir hafta olsun🙏🏼💙🌈☀️


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder