3 Eylül 2014 Çarşamba

Bana bunlarla mı geldiniz bacım? :)

Uzuuuuuuuuuuuuuuuuun zamandır istatistiklerimi açıp açıp gülüyorum, kaydediyorum. Kısaca çok anıyorum sizi çoook :)) Allah iyiliğinizi versin e mi? :))

Aslında konunun sizle alakası yok da bazı google aramalarından neden benim blogumu bulmuşlar çözemedim vallahi :) Neyse ben de o ilginç gooogıl aramalarını derledim, yazdım bi kısmısını.

Bazılarını koyuyorum şimdilik, devamı sonra: :)

kışlıkları kaldır yaz :Kışlıkları kaldırma zamanını mı sordunuz bilemedim ki ama evet yaz geldi bence de kaldıralım kışlıkları . Peki neden ben? Nedeenn? Öyle bişey yazmadım ki ben ama . :) Neyse devam edelim :)

yedi gün aşık :  Yedi gün de ne? Yanlış adres bacım. Ben öyyle uzun zamandır aşığım ki. Bu arada acaba içecek olan yedigün'den bahsetmiş olma ihtimaliniz var mı? Ama onun aşık olabilebileceğini sanmam bak.

sarı bebek başak saç :  Bebek sarısı saç rengi? Başak sarısı? Bebek saçı? Sarıl saçlı bebek? Bir şey soracağım böyle arayınca buldunuz mu aradığınızı?

kiz bebek : 
 Sağlıklı olsun daaaaaa. Önemli olan hayırlı evlat olması, değil mi ama :)

rüzgarlı geceler : 
 Ooowww bebeğimm. O bir kitap adı mı? Bana başka şeyler çağrıştırdı da :P

gelin saç modelleri : 
 Tam olarak şurada vardı sanki böyle bir yazı :)

hediye vermek : 
 güzeldir:) Ben de çok severim. Bilenler bilir :)

alyans seçelim mi : 
 Annem kıyamamm, o gün geldi çattı demek. Ama bana sorma ya, eşine sor. Hem seçin bence de. Kurun yuvanızı ya da  koyun ilişkinizin adını. Oyy oy maşallah bir yastıkta inşallah :)

vintage örgü kolye tak : 
 Takabilirsiniz bence sakıncası yok. Yalnız lütfen kolyeyi ön plana çıkaracak uyumlu kıyafetler seçiniz. Napayım ya Allah Allah :))

fahriye evcen foto :
 İyi ki kadıncağızın stilini paylaştım burada. Bitmiyor bu Fahriye Evcen aramaları.

fahriye evcen nerde : 
 İşte burdaaaaa. Tövbe tövbeeee! 

fahriye evcen sexy : 
 Geliyo bak beş kardeş! 

fahriye evcen gelinlik : 
 Hee giydi bak burada yazdıydım ben de. Yakışmış da. 

fahriye evcen senle : 
 Hayır ya yook valla benle değil.

fahriye evcen yatak :  Henüz öyle bir yatak markası çıkmadı evladım. Ha sen yatak markası değil de başka çağrışımlardan arıyorsan kusura bakma o da burada yok. Burası namuslu ve amacı farklı bir blog. Lütfen saptırmayalım yarın çoluk çocuk okuyup yanlış düşünmesin.

bim ucuz bereket :  Evet çoğunlukla yaptığı indirimleri, aldıklarımı falan yazıyorum da bereketine dair bir şey yazmadım. Öyle bi geldi ki 'dinimiz Amin' diyesim var Elhamdülillah.

çizme te pembe :  Bak caanımm yaklaşık 14 aydır bu aramayla benim bloguma ulaşıyorsun. Biliyorum. Pembe çizmeyi anladım da o 'te' ne onu çözemedim de açıklayıversen bi, olma mı?

pembe manyak güzel :  Bence de! :))

ceyizime aldıklarım :  Ohoooo. Ara sıra yazıyorum blogumda. Okursan arada yorum da yap bari :))

en güzel kavanoz benim :  Herkesin kavanozu kendine güzel ama. Ben de kavanozlarımı pek severim, itinayla seçer, binbir hayal kurarak alırım. Şimdi senin benim kavgası yapmaya ne gerek var ki?

yan topuz modelleri :  Topuz kusacağım artık. İyi ki burada yazdım yaa!! Bu listeye eklemediğim o kadar çok cins ve çeşit topuz araması var kii! kahverengi topuz, kıvırcık topuz, sexy topuz, esmer topuz, uzun topuz, dağınık topuz, kısa topuz, tepeden topuz, en topuz, ben topuz, sen topuz, Hıfzı topuz, ayyyy içim şişti bak!

kayınvalide topuz sitil :  Bi kere o sitil değil stil. Google demedi mi sana 'bunu mu demek istediniz?'diye ? Hı? Kayınvalidelere özgü topuz mu oluyormuş? Topuz işte ya. Kuaföre gidiyorsun, kız annesiyim ya da oğlan anasıyım yap şöyle şaşaalı topuz diyorsun oluyo bence. Gogılda bunları aratmaya ne gerek var? Hem ben yazmadım ki öyle bir şey, nasıl buldun beni?

modern topuzlu kus :  Artık kuşlar bile topuz yaptırır olmuş baksana heyyyy!

kalp kus böcek tepsi : Hepsi annem hepsi. Sen böylesine sevgi pıtırcığı şirin şirin kelimeleri gogıla kurup, bana ulaşmışken nasıl kırarım seni. Hatta yerim seni. Hemen sana kalp kus böcek tepsi yapmam lazım:)

bak sen nerdesin :  Aaa buradayım anacım. Uzaklarda arama! :) O değil de bunu acaba birini arayan biri mi yazmıştır (ne yamuk cümle kurdum ya, neyse siz anlarsınız nasılsa :))

gelin basi :  Kuaförlerin normal bir topuza/saç modeline/ maşaya/ föne, sadece 9 tel tokayla duvağı sabitlemek suretiyle ortaya çıkardığı ve özel bir gün olması sebebiyle de fiyatı bindirdiği (af edersiniz) saç modelidir. Bi atarı yoktur, o kadar para boşunadır. Gelin başı denen şey lüzumsuzdur. Kendi düğünümde ince eleyip sık dokudum, gerçi ben biraz şanslıydım çünkü eşimin kuzeni kuafördü ve tüm o zımbırtıları bana düğün hediyesi olarak yaptı :) hem de iki düğünümü de:)
Gerçi öyle olmasaydı da bi kuaföre girip, kuzenin sünnete gideceğim bana bi topuz yapıver derdim de yine de onca para dökmezdim, en azından niyetim buydu :)


gelin kafasi :  Bu neyin kafası dedirttin bana. Gelin kafası ne? Başını, saçını, makyajını falan biliyoruz da kafa başka mı?

amazon green : Öyle atraksiyonlu bir şeymiş gibi durduğuna bakmayın, muhakkak lens rengi aratmış o sayın kişi.

rüyada ki bebegin doğurduğunu görmek :  Allah muhafaza. O ne saçma sapan bir şey ya? Hadi sen doğursan neyse, bebek mi bebek doğuruyor? Tövbeeee!

lakin nedir :  Bakınız TDK.


Diğer başlıklarsa aşağıdakiler gibi. Allah iyliğinizi versin e mi? :)

özcan deniz gelinlik
aktifry pişirme yağı

fayriye ciddi arkadaslik
rüzgara ise

giydim pembe topuklu toto


Sevgilerle!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder