17 Eylül 2014 Çarşamba

Pasta Tabağı Yapalım Mı?

Hello kuzular :)
Malum ben biraz çabucak evlendim. Öyle pasta takımlarımlarıma uygun tabak bulmaya falan vaktim olmadı. Hatta aslında pek çok şeye vaktim olmadı :)
Siz de acaba benim gibi takımınıza uyacak desenlerde pasta tabağı bulamıyor musunuz? Ya da buldunuz ama bütçenizi mi aştı? Peçetelerle dekupaj tekniğiyle kendiniz mi süslemek istiyorsunuz? Ya da kendinize iş mi arıyorsunuz?
Eeee tamam işte bakın ben ne buldum :))
(fazla reklam gibi oldu ama değil:) )


Fikir buradan alıntı.
Haydi bakalım nasıl yapmışlar :)

1- cam pasta tabağı
2- ağzı genişçe bir kadeh ya da dondurma bardağı
3- cam yapıştırıcı
4- Cam yüzeylere uygulanabilen sprey boya
5- Boya sabitleyici
6- (isteğe bağlı) buzlu cam görünümü veren sprey

Cam pasta tabağınız ile kadehinizi üst üste gelecek şekilde, ortalayarak yapıştırın.




Buzlu cam görünümü veren cam malzemeler için üretilmiş spreyi sıkın ve kurumasını bekleyin. Bu sanırım kadeh oldugu anlasılmasın diye yapılmış bir taktik ama çok da detaylı okumadım açıkçası :)


Kuruduktan sonra, istediğiniz renkte cam yüzeylere uygulanabilen bir sprey boya ile boyayın.



Boyası kuruduktan sonra ise suya karşı dayanıklı olması için suya karşı koruyucu boya sürün.


 Ta taaa :) Hazır! 
Bu arada ilk kullanımlarda boyanız kurumuş olsa bile arada bir peçeteyle falan kullanın kekinizi pastanızı direkt temas ettirmeyin diyor. Ama güzeeeeelce yıkayınca bişeyciği kalmaz bence.


Bir de ben sizin yerinizde olsam üstüne peçete dekopajı falan yaparım ya da cam boyasıyla şahane desenler falan çalışırım üzerine.
 Elin yabancısı bizim şahane el sanatlarımızdan ne anlar:)
Gerçi böyle cafcaflı renkler de şahane olmuş, o ayrı :)

Güzel olmuş değil mi??:)

Umarım işinize yarar :)) 
Sevgiler!


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder