9 Eylül 2014 Salı

Blogumun 3. yaşı Kutlu Mutlu Olsun Mu? :) Olsun :)

3 yıl olmuş............ Hey gidi......................................................................
Tam 3 yıl önce bugün ŞU yazıyla başladım bu blogu yazmaya.  Vay be:)
Eskiden de bi blogum vardı. Belki çook daha uzun yazmışımdır hatırlamıyorum, çünkü o blogu yazarken ne zamana bakıyordum ne de böyle güzel arkadaşlarım vardı. 
Kendi çapımda saçma sapan yazıp,kendi çapımda eğlenmeye çalışıyordum yani. Sonra sıkılıp kapatmıştım. Ama bu blog sayesinde ciddi anlamda kelimelerle ifade edilemeyecek derecede güzel arkadaşlıklarım oldu çok şükür.

Biraz anımsamak istersem, hmmm... İlk yorumumu yanlış hatırlamıyorsam Fransalı Gelin yazmıştı. Havalara uçmuştum :) Hemen kontrol edeyim.Evet doğru anımsıyorum. Hatta burada:)
Neyse sonra gerisi geldi.. :)

İyi ki de geldi :) Rabbim 5., 6. yıllarımı hatta mümkünse senelerce yazmamı nasip etsin.
Cidden o kadar güzel arkadaşlıklar kurdum ki bu blog sayesinde. Hepinize ayrı ayrı çok teşekkür ederim.
BURADA ilk çekilişim, burada dördüncü çekilişim :) Kaç çekiliş yaptığımı ben bile hatırlamıyorum çünkü blogumun ilk adını ( ruzgaradogruu ) değiştirirken eski kayıtların da çoğunu silmek zorunda kaldım. Olsun, arada temizlik iyidir :)
Yaptığımız etkinliklerden aklımda kalanlar; kitaplaşma etkinlikleri, şallaşma, bardaklaşma ve hediyeleşme etkinlikleriydi. Dostluklarımız pekişti, değişti, derinleşti..

İlk kazandığım çekiliş ise yanlış anımsamıyorsam Kitap Kurduyum Ben'in yaptığı 'Japon Yapmış' ve 'Japon Ne Yapmış' kitaplarımdı. Çok çok mutlu olmuştum ve bir solukta okuyuverdim:) Vayy be :)

Vay be güzel bir geri dönüş oldu. Ne anılar ne anılar canlandı gözümde:)
Bu yazıyla birlikte ortalama 680 yazım vardı fakat silinenlerden geriye 200 küsür kaldı.. Toplamda blogda silinenlerle birlikte 1898 yorumum, 661 izleyicim ve anlatılmayı beklenen binlerce yazılacak fikrim var :) İyi ki de var!
Ağlayacağım be :))

İyi ki açmışım bu blogu ve iyi ki yazmaya başlamışım.
Ne güzel anılarım, arkadaşlıklarım ve dostluklarım oldu.

Şu sağdaki 600 küsür kişi! Hepinize ayrı ayrı gerçekten çok teşekkür ederim...

Neyse çok uzattım değil mi? Her zamanki gibi :))
Seviyorum burada olmayı.

Teşekkür ederim!! :) Cidden! 
Öyle kuru kuru teşekkür olmaz, biliyorum elbette ama çaktırmayın şimdilik :)

Çok ama çok teşekkür ederim var olduğunuz,
 gerçek olduğunuz,
dürüst olduğunuz
ve en önemlisi destek olduğunuz için. 
 Öperim!! :)

2 yorum:

  1. Mutlu musmutlu yillara canim. Iyi ki tanimisim.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim canim benim. Ben de seni iyi ki tanımışım. Birlikte daha nicelerine inşallah😄🎀🎀

      Sil