10 Eylül 2014 Çarşamba

Türkçe pop müzik nereye gidiyor?

Radyo açıktı, dinledim. Bayaaaadır dinlememişim Türkçe popüler müzik.

Dinlediklerimden duyduklarım, beynime kazınanlar, beynimi yiyip bitiren sözler var;

*'... söndürmüşüz feneri salaş bir balıkçıda,rengimizi sıyırmış da gitmiş gidenimiz, Nur cemalimizin astarı kalmış bi tek'(yazıık kıyamam!)

*'...güle güle sevgilim, haftaya beklerim, seninle aşk olmaz' (Rafet defol!)

*'...elindeki kalbi tutamadın gitti,bunun nesi garip?' (???)

*'...yan, yan, yan sabahlara kadar ki uyan, şu an' (hı??)

*'...bozmak için laneti, vazgeçtim aşkından' (mal mısın?)

*'...Once atıp tutup sonra arkan dönük,yüzümüze bakmadın bir kına yakmadın' ( kop kop kop)

*'..ben seni eledim, eleğimi astım' (unum zaten ben)

*'..tanımadan üzülürsün, yüreğimin kapısında' (içeri gireydik :P )

*'..sen sen nerdeysen,ben ben ordayım, senin için denizleri, köprüleri,bombalarım'(naapıyon ya)

*'..aşk bu kızılötesi yaralı müzesi hareket edemem.' (nası bişi o)

*'..Melek misin, gümüş söğüt dalı mı? ' (af buyur?)

*'..unutmam o kokunu burcu burcu, ben yatak dosek hasta yatiyorum sen gelmeden olamam ki taburcu '(bence öl sen!)

*'..börtüm böceğim bitki örtüm' (arım balım peteğim höff)

*'..elimle açtım kalbi elimle çizdim aşk' (aferin Serdar sana!)

*'..Ah bal gibi anladın ,ah hep zayıf anımı kolladın, ah seni oynaşın kurdu (??) ah bu defa çuvalladın ' (evet ruh hastasıyım!)

*'...Ceketine tam not huyuna sıfır' (dış görünüş mühim diil diyoruz ya!)

valla yeter artık ya! Ne biçim bi memleketteyiz biz? Aşk kadar güzel bir duygunun, sevginin bu kadar basitleştirilmesini ve ayağa düşürülerek aptal şarkılara konu edilmesini anlayamıyorum! Çok yazık bunları dinleyenlere,etkilenenlere,bunlarla büyüyen nesillere..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder